سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق های محافظ ایزوگام ساختمان ها در کرج تهران

نظر

بهترین عایق های محافظ ایزوگام ساختمان ها در کرج تهران : اگر می خواهد از ایزوگام به عنوان عایق رطوبتی استفاده کنید باید توجه داشته باشید که کیفیت ایزوگام مصرفی خوب باشد. ایزوگام بی کیفیت پس از مدتی کاربرد خود را از دست خواهد داد و باعث ایجاد مشکل خواهد شد. همچنین نصب ایزوگام نیز باید به صورت اصولی اجرا شود. اگر نصب ایزوگام به صورت غیر اصولی انجام شود پس از مدتی کنده می شود. برای این کار بهتر است از افراد با تجربه و متخصص استفاده شود. بهترین زمان برای اجرای ایزولاسیون بام پس از انجام شیب‌بندی و دورچینی و کلیه کارهای ساختمانی بالای بام می‎باشد. ولی در مورد سرویس‌های بهداشتی پس از انجام تاسیسات برق و مکانیکی و شیب‌ بندی کف‌ها، باید انجام شود و پس از تست بلافاصله روی آن با ملات پوشانده شود.

بهترین عایق های محافظ ایزوگام ساختمان ها در کرج تهران

از انواع عایق های رطوبتی سرد اجرا و ویژگی های آنها می توان به چندین نوع از سیستم های غشایی بام در بازار موجود هستند اشاره کرد، که نیازی به گرمایش ندارند و به صورت تک لایه، اسپری و غیره اعمال می شوند. این دسته از محصولات معمولا در برابر آتش سوزی نیز مقاوم هستند.از جمله :

  • ورق های آماده :

این نوع از عایق های رطوبتی با استفاده از ورق های پایه فایبرگلاس با پوشش سنگین آسفالت ساخته می شوند. برای اجرا باید ورق اول را به صورت مکانیکی به بستر متصل کرد و لایه های بعدی (معمولاً سه یا چهار لایه) را با چسب های فوری اعمال نمود، سپس ورق ها با یک روکش سقف پوشانده می شوند.

در این دسته از سیستم ها از تقویت کننده های پلی استر روکش دار یا بدون روکش یا تقویت کننده های کامپوزیت (پلی استر / فایبرگلاس) بهره می گیرند و برای به کارگیری آن ها باید از چسب های مخصوص استفاده کرد.

اجرای عایق محافظ ایزوگام اجرای عایق محافظ ایزوگام, بهترین عایق پوششی ایزوگام

  • چسب قیر اصلاح شده :

این چسب از مواد تقویت شده با قیر ساخته شده است و اضافه کردن پلیمرها به ترکیب آن با هدف دستیابی به ویژگی های بهتر انجام می شود. این مواد معمولاً دارای یک ورق پایه مکانیکی هستند و یک یا دو لایه غشاء اصلاح شده قیر روی آن ها نصب می شود.

  • سیستم های یکپارچه مایع :

نوع سوم عایق رطوبتی سقف، سیستم یکپارچه مایع است که به طور معمول، از رزین های پلیمری با تکنولوژی هایی مانند اورتان ها یا قیرهایی که با پلیمرهایی مانند SEBS اصلاح شده اند، ساخته می شود. برخی از این سیستم ها به مواد تقویت کننده متکی نیستند و یک عایق سخت و لاستیکی مانند را تشکیل می دهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.