سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش بهترین رنگ آب بندی نما نانو در سراسر کشور

نظر

فروش بهترین رنگ آب بندی نما نانو در سراسر کشور : با گذشت زمان بسیاری از نماهای ساختمانی در اثر آلاینده ­‌های موجود در هوا، بارندگی، نفوذ رطوبت و… ظاهر ناخوشایند و کثیفی پیدا می‌کنند. یکی از راه­‌های بهسازی و بازسازی نمای ساختمان رنگ­‌ آمیزی آن است. این راهکار در مورد نماهای دارای سطح پرداخت شده (اندود سیمانی، گچی و…) بسیار کاربردی است. رنگ نانو عایق محصولی است که با کمک فناوری نانو موفق شده است در عین برآورده ساختن مسائل زیست محیطی ، عایق کاری حرارتی با پوشش لایه نازک را به همراه مقاومت در برابر نم و رطوبت و رشد کپک و قارچ ، یکجا به ارمغان آورد. این رنگ دارای رزین آکریلیک پایه آب می باشد.

فروش بهترین رنگ آب بندی نما نانو در سراسر کشور

رنگ نانو عایق ساختمانی با داشتن مقاومت عالی در مقابل گرما و سرما ، از پایداری در برابر عوامل جوی و اشعه UV خورشید نیز برخوردار است و با استفاده از روش‌های آسان و سریع قابل اجرا بوده و به صورت تک جزیی و بدون حلال مصرف می شود. رنگ نانویی ( پوشش نانو ) دارای کاربرد هایی بسیاری می باشد که در اینجا به 2 کاربرد می پردازیم. آب بندی ، عایق و محافظ بودن بهترین کاربرد رنگ نانویی در انواع رنگ ها می باشد. این مدل نانو به دلیل مایع بودن می توان به راحتی با قلم مو بر روی دیوار ، نما و … استفاده کرد ، رنگ نانویی همچنان عایق بسیار فوق العاده ای برای ورود حرارت و رطوبت به نما می باشد. رنگ نانویی به دلیل شفافیت بالایی که دارد می تواند به عنوان محافظ هم استفاده شود . بیشترین کاربرد این نانو را می توان بر روی نما ساختمان دانست چون مانع از خاک گرفتگی و کثیفی می شود و همان طور شفاف و زیبا باقی می ماند.

موارد مصرف رنگ عایق نانو :

  • دیوارها داخلی و نمای ساختمان
  • سقف ساختمان
  • اتاق های فنی و کنترل
  • زیر شیروانی
  • کانال های تهویه هوا
  • قاب فلزی پنجره ها
  • عایق کاری کانکس و کانتینر.

رنگ آب بندی نما نانو رنگ آب بندی نما نانو, عایق کاری رنگی نما

عایق رطوبتی نانو جایگزین صد در صد ایزوگام و قیرگونی و عایق های قدیمی بوده و تمامی این عایق ها بر پایه پیگمنت اکریلیک بوده با بهره جویی از فناوری جدید ک سازگار با انواع سازه ها میباشد. عایق رطوبتی نانو ب دلیل باندهای مولکولی پیوسته جذب یا فرار مواد در عایق رطوبتی را به حد صفر می رساند. عایق رطوبتی نانو ب دلیل الاستیسیته بودن در برابر تنش های ناشی از انبساط و انقباض سطح مقاوم بوده و ترک نمی خورد. عایق رطوبتی نانو ضد قارچ و باکتری و آنتی باکتریال بوده و از رشد هرگونه خزه و جلبک جلوگیری می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.