سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل نصب و اجرای عایق رطوبتی ضد آب گاتر شیروانی

نظر

مراحل نصب و اجرای عایق رطوبتی ضد آب گاتر شیروانی : اگر شما صاحب یک شیروانی یا هر نوع سقف دیگری باشید، استفاده از مواد عایق بندی برای حفاظت از آن بسیار مهم است. علاوه بر این، هدف اصلی سقف مراقبت از اموال و زندگی انسان در برابر آب، باد و هرگونه آسیب می باشد؛ بنابراین، حفاظت از آن به معنای مراقبت از سایر دارایی های شما خواهد بود. رطوبت زیاد یا بارش های بی وقفه اصلی ترین دشمن ساختمان است، چراکه آب می تواند منجر به لایه لایه شدن سطح و آسیب رساندن به آن شود. جلوگیری از خسارت ناشی از نشت، یک امر مهم در مقاوم سازی ساختمان است، اما در بیشتر اوقات نمی توان ترک ها و منافذ را مشاهده کرد، زیرا آن ها در لایه ها یا در امتداد دیوارها و سقف ها به وجود می آیند و رفته رفته بزرگتر می شوند.

مراحل نصب و اجرای عایق رطوبتی ضد آب گاتر شیروانی 

بیشترین نشتی های ساختمان از سقف شروع می شود که از زیر شیروانی آغاز شده و در ادامه باعث تجزیه عایق، قالب ساختمان و ایجاد سوراخ روی المان های چوبی خواهد شد. به عبارت ساده تر؛ وجود نشتی در سقف، تمام خانه را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث خراب شدن وسایل و پانل های آن می شود. اما اگر بام شما به طور بهینه ای واترپروف شده باشد، هیچ راهی برای ایجاد ترک و ورود آب به ساختمان وجود ندارد. علاوه براین، استفاده از عایق رطوبتی طول عمر آن را افزایش می دهد و اگر پشت بام با روکش ضد آب پوشانده شده باشد، در برابر خطرات محیطی نیز مقاوم خواهد شد. جهت جمع آوری آب از قسمت کف آبرو از نافی استفاده می گردد که این نافی به وسیله یک لوله pvc آب را به کف زمین و قسمت سنگ شور هدایت میکند . عموما طول این گاتر ها از 2 متر تا 6 متر میباشد که نقاط اتصال آن را با استفاده از جوش پر می کنند و سپس بر روی نقاط جوش داده شده از ماستیک استفاده می گردد که تمامی منافذ کاملا پر می شود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 0912754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق آب بندی شیروانی انواع عایق آب بندی شیروانی, بهترین عایق شیروانی در کرج

نحوه ی اجرای گاتر شیروانی بسیار راحت است. اجرای صحیح آبرو ها در پشت بام های شیروانی باعث می شود آب باران و برف به محیط اطراف نفوذ نکند. نحوه ی اجرای گاتر شامل چند مرحله می باشد. جوشکاری فریم های گاتر، نصب فریم ها، وصل کردن لبه فریم گاتر ها، جوشکاری ورق و خم پیشانی به پروفیل ها، جوشکاری ورق های دامپا، نصب تراس ها، نصب آبرو از مراحل آن هستند. نصب گاتر ها نیاز به دقت دارد. جوشکاری فریم های گاتر نسبتا سریع به پایان می رسد. مهمترین مرحله از نحوه اجرای گاتر ها مرحله نصب آبرو می باشد. مرحله نصب آبرو بدین جهت نیاز به دقت بالا دارد که شما باید بتوانید سطح شیروانی را به آبرو متصل نمایید و سپس آب را به خوبی روی زمین هدایت کنید. انتخاب ضخامت گاتر ها به شرایط محیطی بستگی دارد. سپس عایق بندی را در محل اجرا کنید.