سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت خدمات عایق کاری آبرو شیروانی یا گاترها در کرج تهران

نظر

قیمت خدمات عایق کاری آبرو شیروانی یا گاترها در کرج تهران : عایق رطوبتی سقف شیروانی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت حاصل از برف و باران به لایه های زیرینِ سقف شیبدار، به کار می رود. جنس پوشش نهایی سقف شیب دار می تواند سفال، شینگل، دکرا و … باشد. در هر صورت برای محافظت از لایه های زیرین و جلوگیری از ورود رطوبت به سازه می توان از این عایق استفاده نمود. همچنین مدل دلتا اکستریم که مخصوص سقف های شیروانی که رویِ آنها پنل های خورشیدی قرار می گیرد، طراحی شده است. عایق رطوبتی مدل داوی جی-پی نیز برای زیرِ سقفِ شیبدار و داخل ساختمان به کار می رود تا از نفوذ بخار آب و حرارت به سقف جلوگیری کند. نصب محصولات عایق رطوبتی بسیار آسان بوده و تمامی لوازم و قطعات جانبی مورد نیاز برای اجرای عایق های سقفی دورکن، موجود می باشد. همچنین انواع گاتر PVC برای لب? سقف های شیروانی از برند نیکول فرانسه نیز توسط این مجموعه عرضه می گردد.

قیمت خدمات عایق کاری آبرو شیروانی یا گاترها در کرج تهران

قیمت عایق بندی آبرو شیروانی معمولا با توجه به میزان و ضخامت و نوع آبرو شیروانی مشخص می شود. قیمت عایق رطوبتی آبرو یا گاتر ها الزاما نشان دهنده مرغوبیت کالا نیست و باید به نکاتی مانند شرایط محیطی توجه بیشتری داشت. ما در اجرای آبرو های شیروانی ابتدا به بررسی کامل محیط می پردازیم و سپس قیمت مناسب را به شما اعلام می کنیم. همچنین برای استعلام قیمت عایق کاری ساندویچ پانل و هم چنین آبرو شیروانی می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید و با مشاوران و کارشناسان گوهر ابنیه پایتخت صحبت کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 0912754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری شیروانی در کرج عایق کاری شیروانی در کرج, انواع عایق رطوبتی شیروانی

در میان انواع عایق رطوبتی برای شیروانی، این غشاء ها معمولا در رنگ های زیادی تولید می شوند و با توجه به نصب آن ها از طریق حرارت، می توان تمامی اتصالات و درزهای حاصل از به کارگیری پیچ و پرچ را پر کرد. از آنجا که سقف های شیروانی دارای شیب زیادی هستند و معمولا به صورت زاویه دار ساخته می شوند، آب روی آن ها تجمع نمی کند و به سرعت تخلیه خواهد شد. همین ویژگی می تواند در شناسایی حفره ها در شیروانی های صاف به شما کمک کند؛ یعنی هر کجا که روی سطح صاف آب به دام افتاده بود، به این معنا است که یک گودی در آنجا وجود دارد. اطراف دریچه ها رابررسی کنید، زیرا بیشتر اوقات مشکل ساز ترین نشتی ها در آنجا رخ می دهند. مشاهده لکه های ناشی از وجود رطوبت روی سقف داخلی و دیوار ها نیز نشانه دیگری از نشتی شیروانی است.