سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین پنل های صوتی عایق پلی یورتان و فوم پاششی ضد صدا

نظر

بهترین پنل های صوتی عایق پلی یورتان و فوم پاششی ضد صدا : از دیگر عایق های صوتی که می توان در ساختمان سازی مورد استفاده قرار داد، پنل های های پلی یورتان می باشد. پنل های عایق پلی یورتان را می توان به صورت توکار در ساختمان سازی مورد استفاده قرار داد. به کارگیری این عایق در سطوح مشترک و بر روی تیغه دیوار امکان پذیر می باشد. از ویژگی های برجسته این پنل ها می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر حریق اشاره کرد. این مقاومت به اندازه ای است که این پنل ها با نام فوم پلی یورتان نسوز نیز شناخته می شود. استفاده از این پنل ها در ساختمان های مسکونی، صنعتی و سازه های پیش ساخته صورت می گیرد.

بهترین پنل های صوتی عایق پلی یورتان و فوم پاششی ضد صدا

میزان مقاومت این پنل ها متفاوت بوده و آن چه که بر روی مقاومت آن تاثیرگذار می باشد، تعداد عاج و جنس ورق های به کار رفته در طراحی آن می باشد. از مزیت های این پنل ها می توان به وزن سبک آن ها اشاره کرد. استفاده از این پنل ها نه تنها می تواند به عنوان عایق صوتی عمل کند، بلکه عایق حرارتی مناسبی نیز در نظر گرفته می شود. این پنل ها در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی داشته و به نوعی عایق رطوبتی نیز شناخته می شود. تنوع رنگی از دیگر ویژگی های این گونه پنل ها می باشد. یکی از بهترین عایق های صوتی رایج در صنعت را می‌توان عایق صوت فوم پاششی پلی یورتان معرفی نمود. این عایق صوتی به دلیل مزایای بالایی که چه در نوع ساختار مواد و چه از لحاظ نوع اجرایی دارد توانسته در تمام کشورهای پیشرفته به عنوان پایدارترین عایق مورد استفاده قرار گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پنل صوتی عایق پلی یورتان پنل صوتی عایق پلی یورتان, عایق فوم پاششی پلی یورتان

کاربردهای فوم پلی یورتان SROC (عایق حرارت و صوت) :

  • زیر سقف کلیه طبقات
  • زیر سقف پارکینگ
  • دیوارهای جانبی آسانسور
  • دیوار و سقف موتورخانه ها
  • داخل سیستم های کناف بجای پشم سنگ
  • زیر سقف سالن های ورزشی، تالار و سالن های اجتماع.

عایق صوت پلی یورتان دارای دو جزء مایع ایزوسیانات و پلیول بوده که تحت فشار در دستگاه رآکتور به صورت پاشش بر روی سطح اجرا می‌گردد. نوع ضخامت عایق کاملا به میزان جذب صوت مورد نیاز بستگی دارد. عایق صوت فوم پلی یورتان پاششی با دو نوع دانسیته مختلف هم برای جذب نوفه و هم برای جذب کوبه مناسب و ایده آل می‌باشد. دانسیته 10-15 کیلوگرم بر مترمکعب بهترین عملکرد را برای جذب نوفه (هوابرد) دارد و دانسیته 50-60 کیلوگرم بر مترمکعب بالاترین عملکرد را برای جذب کوبه دارد. عایق صوت پلی یورتان برای جذب نوفه را اصطلاحا فوم سلول باز و عایق صوت پلی یورتان برای جذب کوبه را اصطلاحا سلول بسته نیز می‌نامند.