سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه عایق نانو ضد آب ایزولاسیون پشت بام ساختمان ها در کرج

نظر

عرضه عایق نانو ضد آب ایزولاسیون پشت بام ساختمان ها در کرج : مایع غلیظ امولسیونی بر پایه رزین های اکریلیک می باشد. این محصول عمدتاً جهت عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی، آسفالت، ورق های گالوانیزه، نمای ساختمان و دیوارهای رو به باران، دیوارها، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پی ساختمان، اطراف ناودان ها، کانال های آب و باغچه ها, عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف سوله ها، پاسیوها، مرغداری ها، دامداری ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه عایق نانو ضد آب ایزولاسیون پشت بام ساختمان ها در کرج

عایق کاری پشت بام با توجه به حساسیت ویژه که داراست به هیچ عنوان قابل اغماض نمی باشد. با توجه به استفاده عمومی از ایزوگام و قیرگونی بعنوان مواد عایق کاری پشت بام و محرز شدن عدم کارایی آنها در طولانی مدت و عدم استقامت این مواد سنتی در مقابل سیکل های متناوب برودتی و حرارتی و جداسازی اورلپ های آنها باعث گردیده اکثر مصرف کنندگان ایزوگام پس از مصرف ازکاربرد آن گلایه مند باشند. در مقابل عایق رطوبتی پشت بام بدون هیچ اورلپ و قطعات منفصل می تواند کل محوطه پشت بام را به صورت یکپارچه آب بندی نماید. چسبندگی فوق العاده به زیر آیند و عمر بسیار بیشتر نسبت به ایزوگام و عدم مراحل نگهداری و ترمیم بزرگترین مزیات این مواد عایق کاری پشت بام می باشند. انعطاف پذیری بالای مواد پلیمری باعث می شود در صورتی که کل سازه ساختمان دچار تنش و لرزش شود سیستم عایق کاری پشت بام مختل شده و کل سازه از لحاظ آب بندی در امینت کامل قرار گیرد.

عایق نانو ضد آب بام عایق نانو ضد آب بام, بهترین عایق های نانو در کرج

میزان و نحوه مصرف عایق ضد آب پشت بام :

عایق بام با 30 درصد وزنی آب به خوبی مخلوط شود و به عرض یک متر و طول حداکثر 10 متر روی سطح با تی کشیده شود. قبل از اینکه عایق بام خشک شود توری روی آن قرار گیرد و با برس صاف شود تا به خوبی به سطح بچسبد. میزان مصرف عایق بام در این مرحله 750 گرم در هر متر مربع می باشد. پس از اتمام کل سطح (پشت بام) به روش فوق مجدداً از ابتدا یک لایه دیگر در هر متر مربع 750 گرم عایق روی توری با تی، اجرا می شود به نحوی که توری محو شود. اجازه داده می شود تا این سطح کاملاً خشک شود که بسته به دمای هوا و شرایط منطقه بین 2 تا 3 روز طول می کشد. سپس 750 گرم عایق بام را پس از مخلوط شدن با 15 درصد وزن حجمی آب به وسیله برس یا رولر روی کل سطح اعمال شود. بسته به شرایط محیطی و منطقه ای 48 ساعت بعد سطح کاملاً خشک شده و در صورت نیاز به تست آب بندی در دمای 25 درجه سانتیگراد 10 روز اجازه خشک شدن کامل به عایق فوق داده می شود و سپس تست آب بندی انجام می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.