سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع ماستیک های گرم اجرا آب بندی انواع درز در گوهردشت

نظر

پخش و توزیع ماستیک های گرم اجرا آب بندی انواع درز در گوهردشت : ماستیک قیری گرم اجرا ترکیبی بر پایه لاستیک بیتومن اصلاح شده می باشد که برای پر نمودن درزهای انبساط و ژوئن های افقی مورد استفاده قرار می گیرد. ماستیک قیری گرم اجرا هیچگونه اثر سوئی روی آب آشامیدنی ندارد. ماستیک گرم اجراء مقاوم در برابر حلال های نفتی نوعی از ماستیک تک جزئی و گرم اجرا بر پایه قیر اصلاح شده با پلیمرها است که ماستیک گرم اجرای تک جزئی جهت مصارف زیر و به منظور ممانعت از نفوذ آب و یخ زدگی در زیر بتن اجرا شده در خیابانها ،جاده ها یا باند فرودگاه ها بکار می رود. این ماده ی منعطف و مقاوم قابل اجرا بر روی هر متریالی است و برای آب بندی درزها مورد استفاده قرار می گیرد.

پخش و توزیع ماستیک های گرم اجرا آب بندی انواع درز در گوهردشت

به طور کلی ماستیک به صورت تک جزئی یا دوجزئی به حالت خمیر مانند است که در ژوئن های فلزی و بتنی ساخته می شود. از مهم ترین خواص ماستیک در صنعت ساختمان نیز قابلیت ترمیمی آن است که بر روی سطوح برای موج گیری گچ یا رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایای ماستیک گرم اجرا :

  • چسبندگی بسیار خوب به اکثر مواد.
  • مقاوم در برابر شره کردن در هوای گرم.
  • حفظ استحکام و عدم شکست ترد.
  • مقاوم و پایدار در برابر روغن ها و مواد نفتی.
  • مقاوم در برابر آب دریا، باران و شرایط جوی مختلف.
  • انعطاف پذیر و مقاوم برابر با طول عمر سازه.
ماستیک گرم اجرا ماستیک گرم اجرا, کاربرد ماستیک های قیری

نحوه استفاده از ماستیک های گرم اجرا :

1- آماده سازی :
 قبل از شروع عملیات درزها باید کاملاً خشک , تمیز و عاری از هر گونه مواد خارجی و سست باشند.
 عمق درز حداقل باید 10 میلی متر و نسبت عرض به عمق درزهای انبساط 1 به 1/5 و نسبت عرض به عمق درزهای اجرایی 1 به 2/5 باشد.
 2- حرارت دهی و اجرا :
ماستیک گرم اجرا را باید با سیستم حرارت دهی غیر مستقیم مجهز به همزن و ترمومتر تا دمای 5± 170 درجه سانتی گراد حرارت داد تا مخلوط همگن و قابل ریزش حاصل گردد، توصیه می شود جهت این کار از دستگاه های ذوب کننده مخصوص که مجهز به دیگ دوجداره حمام روغن و سیستم همزن می باشند استفاده شود. ماستیک گرم اجرا بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند.در زمان اجرای ماستیک گرم اجرا باید شرایط ایمنی به درستی مد نظر قرار گیرد.در زمان اجرای ماستیک های گرم اجرا دمای کار بیش از حد بالا نباشد تا باعث سوخته شدن ماستیک گرم اجرا نگردد.همچنین سطح زیر کار اجرای ماستیک گرم اجرا باید کاملا تمیز و پاکیزه باشد.باید اجازه داد تا بسته به نوع ماستیک گرم اجرا قبل بهره برداری کیورینگ ماستیک مورد نظر به اتمام رسیده باشد.