سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای نصب عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام در پشت بام ها

نظر

مزایای نصب عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام در پشت بام ها : ایزوگام را می توان نوع پیشرفته تری از عایق قیرگونی دانست. ایزوگام، لایه رولی از پیش آماده شده است که با استفاده از روش های خاص حرارت دهی بر روی سقف و دیوار ها چسبانده می شود. مواد تشکیل دهنده ایزوگام قیر و الیاف مصنوعی می باشد. عایق رطوبتی ایزوگام با ضخامت و اندازه های مختلف و همچنین پوشش های ساده و یا فلزی تولید می شود. عایق ایزوگام بسیار انعطاف پذیر بوده و در برابر تنش های حرارتی، انبساط و انقباض بسیار مقاوم می باشد. معمولا پس از نصب ایزوگام می توان تا حدود 10 سال از این عایق استفاده کرد.

مزایای نصب عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام در پشت بام ها

روش دیگری که برای عایق سازی ساختمان از آن استفاده می شود، عایق کاری توسط ایزوگام است. در واقع ایزوگام یک پدیده صنعتی می باشد که با تکیه بر علم، تکنولوژی و همچنین تجربه ایجاد شده و از آن برای ایمن سازی ساختمان ها در برابر رطوبت ناشی از برف و باران استفاده می کنند. عایق رطوبتی پیش ساخته ای که به شکل رول و همچنین شیت بوده و با طول، عرض و ضخامت های متفاوتی عرضه و با پوشش های فلزی و ساده تولید می شوند را عایق رطوبتی مخصوص ساختمان ها می نامند.

مزایا عایق ایزوگام :

یکی از مزایای ایزوگام، سبک بودن آن است که وزن هر متر مربع از آنها در حدود  کیلو گرم می باشد. عایق های پیش ساخته می توانند گرمای  درجه و سرمای  را تحمل کنند و این مسله باعث می شود که به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و شکنندگی نشوند. این نوع از عایق کاری کاملا” انعطاف پذیر بوده و چون یک لایه پلی استر دارند، در مقابل فشار های احتمالی و همچنین انبساط و انقباض ساختمان دارای مقاومت بالایی هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی ایزوگام عایق رطوبتی ایزوگام, عایق های پیش ساخته ساختمانی

معایب عایق ایزوگام :

یکی از مهم ترین عیب هایی که عایق های پیش ساخته دارند، این است که اگر نگهداری مطلوبی از آنها نشود، ماه بعد از زمان تولید فاسد می شوند. از این رو توصیه می کنیم آنها را به صورت عمودی و در دمای  تا درجه نگهداری کنید و چون این نوع عایق ها در برابر اشعه ماورابنفش تجزیه می شوند، شرایط نگهداری از آنها سخت تر می شود. به طور کلی ایزوگام بهترین دستاورد صنعتی در زمینه ایزولاسیون تا به امروز می باشد که همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی و تجربه سیر تکاملی خود را پیموده تا هر بنا و سازه ای را از پی تا بام در برابر رطوبت حاصل از برف و باران و غیره ایمن سازد. عایق رطوبتی یا ایزوگام در گذر آزمایشگاه های مجهز و بکارگیری انواع پلیمرهای شیمیائی و الیاف مصنوعی تحت آزمایش های مختلف قرار می گیرد تا در برابر گرما ، سرما، پارگی، کشش طولی و عرضی و نفوذ پذیری آب مقاومت بالائی را از خود نشان دهد.