سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت ایزوگام و هزینه نصب و اجرای عایق رطوبتی در کرج

نظر

قیمت ایزوگام و هزینه نصب و اجرای عایق رطوبتی در کرج : انواع عایق های رطوبتی و اجرای ایزوگام در کرج با اجرت و ایزوگام در کرج که شامل موارد زیر می باشد. نصب ایزوگام در کرج و قیمت ایزوگام در کرج با مصالح شامل موارد زیر می باشد. جابجایی کولر و سایر اثاثیه پشت بام و آوردن ایزوگام و قیمت ایزوگام در کرج تا محل نصب ایزوگام در کرج و انتقال به پشت بام و انجام خاکروبی، شستشو و تمیز کردن پشت بام و نصب ایزوگام در کرج؛ خرده کاری و کلی کاری توسط گوهر ابنیه پایتخت انجام می شود. ایزوگام در واقع نوعی عایق رطوبتی صنعتی و مدرن ساخته شده از مواد نفتی است. این جمله خلاصه ترین تعریف صحیح درباره ایزوگام است و آن را می شود روی تمام سطوح استفاده کرد. این عایق بسیار سبک مستحکم و قابل انعطاف است و براحتی برروی سطوح مختلف نصب و اجرا می شود. قیمت مناسب و عمر مفید بالای آن درکنار نصب آسان باعث محبوبیت هرچه بیشترش درمیان مصرف کنندگان شده است. ایزوگام استاندارد و باکیفیت می تواند تا 15 سال دوام داشته باشد و از نشت آب به لایه زیرین سطوح مختلف جلوگیری نماید.

قیمت ایزوگام و هزینه نصب و اجرای عایق رطوبتی در کرج 

شاید در ابتدا تصور کنید که نصب ایزوگام کار خاصی ندارد. اما آیا تاکنون این سؤال برای شما پیش آمده است که چرا ایزوگام همواره توسط افراد متخصص نصب می‌شود. باید بدانید که برای نصب ایزوگام عوامل زیادی مانند شرایط محیطی و آب و هوایی و … باید در نظر گرفته شوند. ایزوگام مورد استفاده در هر منطقه با توجه به ویژگی‌های آن منطقه خاص متغیر است. همچنین نحوه نصب این عایق رطوبتی نیز کاملاً تخصصی است. اگر این کار توسط افراد متخصص انجام نشود، ایزوگام شما دچار ترک، تاول و … شده و پس از مدت کوتاهی نیاز به ترمیم پیدا می‌کند.

قیمت ایزوگام در کرج قیمت ایزوگام در کرج, اجرای ایزوگام کاری ساختمان

از عواملی که می تواند در عمر و دوام ایزوگام تاثیر داشته باشد نحوه ی نصب ایزوگام می باشد، از این رو رعایت اصول درست نصب اهمیت پیدا میکند. قیمت نصب ایزوگام در کرج، برای اقدام به نصب ایزوگام باید به چند مورد توجه ویژه داشت:

  1.  نصب در هنگام بارندگی نباشد.
  2. قبل از نصب، لوازم اضافی از پشت بام برداشته شود.
  3. ایزوگام باید در سطحی تمیز و بدون گرد وخاک نصب شود.
  4. سطح نصب ایزوگام کاملا خشک و بدون نم باشد.
  5. میزان هم پوشانی لبه ایزوگام به اندازه ی استاندارد در نظر گرفته شود.

با رعایت نکات بالا ایزوگام نصبی در کرج با بهترین شرایط نصب می شود و کیفیت اجرا بالا می رود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.