سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارتفاع ایزوگام کاری در سرویس بهداشتی جهت جلوگیری از نم

نظر

ارتفاع ایزوگام کاری در سرویس بهداشتی جهت جلوگیری از نم : سرویس بهداشتی یکی از محل‌هایی است که  میزان رطوبت بالایی دارد. سرویس بهداشتی به خاطر این میزان از رطوبت،‌ باید عایق‌کاری شود،  ایزوگام سرویس بهداشتی، یکی از روش‌های مناسبی است که می‌تواند بنا را در برابر رطوبت حفظ کند. ایزوگام سرویس بهداشتی باید با دقت انجام شود،  یک استادکار ماهر که با نحوه ایزوگام سرویس بهداشتی کاملا آشناست، باید اجرای آن را برعهده بگیرد. عایق کاری سرویس بهداشتی به دلیل احتمال ریزش و تجمع آب در کف حمام و دستشویی، امری ضروری می‌باشد. عایق کاری سرویس بهداشتی به دو صورت انجام می‌گیرد. عایق کاری هم می‌تواند توسط ایزوگام انجام شود و هم از قیروگونی برای عایق کاری در کف سرویس بهداشتی استفاده شود.

ارتفاع ایزوگام کاری در سرویس بهداشتی جهت جلوگیری از نم

معمولا برای عایق کاری سرویس‌ بهداشتی از قیرگونی به دلیل چسبندگی و ضخامت زیاد آن استفاده می‌شود. اما گاهی اوقات کارفرما بدین منظور که قیمت ایزوگام از قیروگونی پایین تر است، روش نصب ایزوگام را برای عایق کاری سرویس بهداشتی ترجیح می‌دهد. برای عایق‌کاری سرویس بهداشتی روش‌های گوناگونی وجود دارد. در مقایسه با این عایق‌ها ایزوگام مزایایی دارد. عایق کاری مکان های مانند سرویس بهداشتی و حمام که احتمال ریزش و تجمع آب در کف آن بسیار زیاد است ضروری می باشد . که معمولا برای عایق کاری از قیرگونی به دلیل چسبندگی و ضخامت زیاد آن استفاده می شود. اما به دلیل اینکه قیمت ایزوگام از قیرگونی پایین تر می باشد .عایق کاری به وسیله ایزوگام برای سرویس را ترجیح می دهند.

مزایای ایزوگام سرویس بهداشتی نسبت به دیگر عایق‌ها عبارت‌اند از :

  • تمیزی کار نسبت به قیرگونی بیشتر است.
  • وزن سبکی دارد.
  • نسبت به عایق‌های رطوبتی نانو قیمت ایزوگام به صرفه‌ تر است.

ارتفاع ایزوگام سرویس بهداشتی ارتفاع ایزوگام سرویس بهداشتی, آب بندی و عایق کاری سرویس

درست است که استفاده از کاشی و سرامیک در سرویس بهداشتی از انواع عایق رطوبتی محسوب می‌شوند، اما محافظت اصلی توسط ایزوگام صورت می ‌گیرد. در هنگام اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی باید کف محل و دیوارها تا ارتفاع حداقل 185 سانتی ‌متر عایق‌ کاری شوند. عایق‌ کار باید این ارتقاع را رعایت کند. هر روشی ممکن است در نهایت خوبی، مشکلاتی نیز به همراه داشته باشد. شاید با خودتان فکر کنید، ایزوگام سرویس بهداشتی با این‌همه مزایایی که دارد، چه مشکلی می‌تواند پیش بیاورد؟ مشکلی که ممکن است ایجاد شود، مربوط به نصب لایه بیرونی روی عایق است. ممکن است کاشی و سرامیک به خوبی روی سطح عایق‌کاری شده نچسبند. در مواقعی که نحوه ایزوگام سرویس بهداشتی به درستی انجام نشده باشد یا لایه بیرونی با رعایت نکات نصب نشود، این مشکل پیش می‌آید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.