سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه اجرای ایزوگام متری در کرج تهران با بالاترین کیفیت

نظر

هزینه اجرای ایزوگام متری در کرج تهران با بالاترین کیفیت : برای حساب کردن هزینه نصب ایزوگام در تهران کرج باید هزینه جنس مصرف شده ایزوگام را با هزینه حمل و نصب جمع کنیم. بسته به میزان اجرای کار ایزوگام قیمت نیز تا حدودی متغیر می باشد. برای محاسبه هزینه و قیمت تمام شده کارهای تعمیراتی و لکه گیری اجرت و دستمزد هزینه اصلی هستند. زیرا در تکه کاری و ترمیم جنس زیادی مصرف نمی شود و هزینه اجرا مهمتر از جنس است. زیرسازی , کفسازی , شیب بندی,کنده کاری و دیگر کارهای جانبی , قیمت خرده کاری را از متری خارج میکند. در خرده کاری ایزوگام کاری , آسفالت کاری و قیرگونی معمولا قیمت بین کارفرما و عایق کار توافق می شود.

هزینه اجرای ایزوگام متری در کرج تهران با بالاترین کیفیت

از عواملی که می‌تواند روی هزینه دستمزد نصاب ایزوگام تاثیرگذار باشد، نوع شیب سقف پشت‌بام است. قیمت ایزوگام روی پشت‌بام صاف، کم هزینه‌تر از سطوح شیب‌دار همچون سقف‌های شیروانی است. وجود ناهمواری ‌های زیاد روی سقف محل نیز می‌تواند باعث بالاتر رفتن هزینه ایزوگام در زمان اجرا شود، به همین علت هرچه سقف پشت ‌بام شما صاف‌تر باشد ممکن است هزینه کمتری برای نصب بپردازید و حداقل تاثیر آن می‌تواند سریع‌تر شدن فرآیند اجرا باشد. پرداخت هزینه برای ایزوگام در مساحت‌ های کوچک چندان به‌صرفه نیست، چرا که باید دستمزد افراد را تقسیم بر متراژ کمتری کنید که این امر درنهایت قیمت هر متر ایزوگام را زمان اجرا بالا می‌برد. البته این امر در شرایط ضروری غیرقابل‌اجتناب است و می‌تواند اتفاق بیفتد. اگر می‌خواهید قیمت روز ایزوگام و هزینه نصب آن را به روز و دقیق بدانید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت تماس بگیرید. اگر قصد داشته باشید عایق‌کاری ساختمان در حال ساخت خود را به یک تیم فنی و متخصص بسپارید، بهتر است از قیمت روز ایزوگام باخبر باشید و اطلاعات دقیق‌تری درباره‌ی نحوه‌ی قیمت‌گذاری انجام این خدمات داشته باشید تا سرویس ‌دهنده خود را حرفه‌ای انتخاب کنید. نحوه‌ ی پرداخت قیمت‌ ایزوگام همانند عایق نانو پشت ‌بام بر اساس متراژ است. با اینکه هزینه براساس هر متر صورت می گیرد، اما باید بدانید هنگام خرید رول ایزوگام باید بیشتر از مساحت سطح پشت‌بام خود، محصول خریداری کنید.

ایزوگام کاری متری چند ایزوگام کاری متری چند, قیمت اجرای عایق ایزوگام

ایزوگام برای پوشش محافظتی در پشت بام، کاربرد وسیعی دارد اما این تنها کاربرد ایزوگام در ساختمان سازی نیست. در اغلب ساختمان ها ایزوگام به عنوان تنها عایق رطوبتی به کار گرفته می شود. این روزها نصب ایزوگام در فونداسیون و پی بندی، عایق بندی دیوارها، عایق رطوبتی سرویس ها و حمام، پوشش ضد رطوبتی برای پشت بام، عایق بندی استخرها و ایزولاسیون با عایق رطوبتی بسیار رایج شده است. قیمت نصب ایزوگام و قیمت ایزوگام پشم شیشه در هزینه تمام شده ساخت بنا تاثیر بسیاری دارد. ایزوگام دارای عمر مفید محدودی است و به طور متوسط نزدیک به 10 سال پایداری خود را حفظ می کند. تعویض و یا ترمیم ایزوگام پس از این زمان یکی از اقدامات ضروری برای پیشگیری از نفوذ رطوبت به بنا می باشد. جهت اطلاع از فروش واجرای ایزوگام با شماره 09121754110 تماس بگیرید.