سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین پوشش محافظ نما سنگ مصنوعی و ساختمانی در کرج

نظر

بهترین پوشش محافظ نما سنگ مصنوعی و ساختمانی در کرج : رزین سنگ (براق کننده سنگ) یک مایع شفاف بر پایه کوپلیمرهای اکریلیک که محافظ بسیار خوبی برای نمای ساختمان (پوشش نما) بوده که قابلیت اجرا بر روی تمام سطوح را دارا می باشد تا از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری نماید. نوع دیگری از مواد نفوذ ناپذیر کننده مصالح با بنیان شیمیایی سیلان سیلوکسان می باشد که بدون تغییر رنگ و شکل ظاهری، پس از اجرا روی سطح از خاصیت مویینگی زیرآیند استفاده نموده و به درون لوله های مویین مقاطع مورد اجرا نفوذ می نماید و با از بین بردن جذب سطحی محل اجرا، آنها را در مقابل نفوذ آب، گرد و غبار و گازهای جوی مقاوم می سازد. این ماده در دو نوع، بنیان آب و بنیان حلال قابل عرضه می باشد.

بهترین پوشش محافظ نما سنگ مصنوعی و ساختمانی در کرج

محافظ نما یک مایع شفاف بر پایه کوپلیمرهای اکریلیک که محافظ بسیار خوبی برای نمای ساختمان (پوشش نما) بوده که قابلیت اجرا بر روی تمام سطوح را دارا می باشد تا از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری نماید. کاربرد: رزین سنگ (براق کننده سنگ)،محافظ نما بعد از اجرا روی هر سطحی به صورت یک لایه بی رنگ روی سطح نشسته و سطح را ضد آب کرده ، رنگ سطح را تغییر نمی دهد و همچنین حالت خیسی به سطح می دهد که باعث براقیت بیشتر سطح می شود(پوشش نما) همچنین این محصول سطح را از انواع اشعه های خورشیدی محافظت می نماید(محافظ نما) و طول عمر سطح را افزایش می دهد بیشترین کاربرد این محصول در سنگ های مصنوعی و ساختمانی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

3 خاصیت بارز رزین سنگ نما :

1.آبگریز کردن سطح.

2.زیباسازی با خیس نگه داشتن ظاهر.

3.محافظت در برابر اشعه خورشید.

رزین سنگ نما رزین سنگ نما, عایق محافظ سنگ نما

رزین محافظ نما در مواردی همچون موارد زیر کاربرد دارد :

  1. نفوذ ناپذیری سازی سطوح بتنی،سنگی، آجری، گچی و...
  2. حفاظت از نمای ساختمان
  3. حفاظت از آثار فرهنگی در مقابل عوامل جوی
  4. نفوذ ناپذیر ساختن پانل ها گچی

رزین سنگ آکریلیک به حالت مایع و شفاف است.  بر پایه کوپلیمرهای اکریلیک پایه حلالی فرموله و ساخته شده است. برای ساخت این محصول صرفا از حلال ها و افزودنی های مرتبط استفاده می شود. رزین سنگ یک محافظ بسیار عالی برای انواع نماهای سنگی، آجری و حتی بتن می باشد. حلال این نوع رزین سنگ بنزین، نفت سفید و تینرهای روغنی بوده و در صورت نیاز به رقیق سازی از آن ها استفاده می گردد. تفاوت این حلال ها در سرعت تبخیر آنهاست . رزین سنگ آکریلیکی با قلمو ، غلطک ، پیستوله و ایرلس قابل اجرا بر روی سطح می باشد. اکیدا توصیه می شود بری اجرا و اعمال با پیستوله و ایرلس از بنزین به عنوان حلال جهت رقیق سازی استفاده نگردد. رزین سنگ یا براق کننده سنگ ،پوشش محافظ نما یک محصول آماده به مصرف می باشد که می توان با قلمو و یا به وسیله پیستولت کم فشار بر روی سطح مورد نظر اعمال کرد در سطوح عمودی لازم است تا حد جاری شدن پاشیده شود همچنین برای کسب نتیجه بهتر اجرای حداقل دو لایه پشت سرهم لازم می باشد.