سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب و خدمات درزگیری کاشی سرویس های بهداشتی

نظر

نصب و خدمات درزگیری کاشی سرویس های بهداشتی : آب بندی سرویس های بهداشتی، یا عایق کاری در برابر آب و رطوبت در دستشویی ، حمام و استخرها به دلیل این که این فضاها به طور دائمی در معرض آب هستند، امری ضروری است. در خیلی از مواقع عدم آب بندی و عایق کاری صحیح سرویس های بهداشتی مشکلات فراوانی را برای ساکنین منازل، ساختمان ها و استخرها ایجاد می کند.

نصب و خدمات درزگیری کاشی سرویس های بهداشتی

آب بندی و عایق کاری سرویس های بهداشتی ، دستشویی ، توالت ، حمام و یا استخر ها و حوض ها بسته به این که مواد و مصالح به کار رفته در کف و دیوارها از چه جنسی باشد، اشکالات و تبعات ویژه خود را خواهد داشت. به طور مثال برای در سرویس های بهداشتی و حمام که بیشتر از کاشی و سرامیک استفاده می گردد خود مصالح آسیب ظاهری نمی بینند، اما عدم درزبندی صحیح بین کاشی ها و سرامیک ها باعث عبور آب از درزها و نفوذ به فضاهای مجاور می شود. همچنین انباشت آب و رطوبت در پشت کاشی و سرامیک ها باعث بروز پوسیدگی و آلودگی های بهداشتی در پس زمینه آن ها می گردد. مشکل دیگر مرتبط با این فضاها در صورت عدم آب بندی و عایق کاری صحیح سرویس های بهداشتی و حمام ، در دیوار های بیرونی قابل مشاهده است. دیوارهای بیرونی بسته به نوع اندود یا پوشش شان عارضه های گوناگونی نشان می دهند. برای مثال اگر گچ باشد به صورت شوره زدگی و نرم شدن گچ و به مرور همراه با ورم کردگی و ریزش گچ ها همراه خواهد بود. اگر پوشش رنگی داشته باشد رنگ ها ترک خورده و پوسته می کنند و در نهایت می ریزند. در مورد مصالح دیگر نیز مانند کاغذ دیواری نیز موارد فوق صادق هستند. در تمام مراحل آب بندی باید به این نقاط توجه ویژه ای گردد. و در پایان تمام مراحل کار در نقاط اتصال دیوار و کف، از ماستیک ها و خمیرهای آب بند کننده با خاصیت کشسان یا الاستیک و یا استفاده از جزئیات اجرایی صحیح و مناسب می باشد.

درزگیری کاشی سرویس بهداشتی درزگیری کاشی سرویس بهداشتی, چسب درزبندی نانو

ماستیک، یک چسب ساختمانی با کیفیت بالا است. که معمولا برای اتصال سقف، دیوار و کاشی کف، بتن، آسفالت، چرم و پارچه استفاده می شود. از ویژگی های ماستیک می توان به چسبناکی و ضد آب بودن، مقاوم در برابر تغییر شکل و دوام آن اشاره کرد. ماستیک با داشتن حالت خمیری، در ساختمان به عنوان یک سیلر یا پرکننده استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.