سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد انواع چسب های درزگیر پنجره جهت عایق بندی

نظر

کاربرد انواع چسب های درزگیر پنجره جهت عایق بندی : چسب ‌های درزگیر اگرچه در اصل برای درزگیری پنجره‌ ها ساخته نشده‌اند، اما عملکرد آن‌ها در مقابله با ورود گرد و غبار، سرما و نیز سر و صدا بسیار مطلوب است. این نوع چسب که برخی از آن‌ها با نام چسب آکواریوم یاد می‌کنند در برابر باد و باران بسیار مقاوم هستند. همانطور که می‌دانید درزگیری شیشه‌های آکواریوم برای جلوگیری از نفوذ آب به بیرون با همین نوع چسب انجام می‌شود و می‌توان با کمی دقت در استفاده، درزگیری پنجره‌ های ساختمان را نیز به همین وسیله انجام داد. بیشترین محل استفاده از این نوع چسب‌ها در درزگیری پنجره ‌های آهنی است.

کاربرد انواع چسب های درزگیر پنجره جهت عایق بندی

این نوع چسب خیلی خوب به آهن می‌چسبد و می ‌توانید تمام درز‌ها و سوراخ‌ های پنجره‌ های آهنی را بپوشانید. نکته مهم درباره این نوع درزگیری این است که جای چسب‌ها حتماً باید تمیز باشد و هرگونه گرد و غبار و کثیفی را باید قبل از درزگیری از بین برد. همچنین می‌توانید با استفاده از پشت قاشق سطح روی چسب را صاف کنید تا از ظاهر بهتری برخوردار شود. عموما چسبی که در اطراف درب و پنجره ‌های دو جداره استفاده می‌شود، اهمیت بسیار بالایی دارد. درزگیری درب و پنجره های دوجداره، پس از نصب کامل آن‌ها انجام می‌شود، اما اگر با گذر زمان، باز هم مشکلی برای درب و پنجره‌های دوجداره رخ دهد، می ‌توان از چسب های مخصوص درزگیری آن‌ ها را عایق‌ بندی کرد. شیشه دوجداره، لاستیک درزگیر و چسب عناصر اصلی برای عایق ‌بندی و درزگیری درب و پنجره دوجداره هستند و سایر قطعات نیز تکمیل‌کننده این عایق‌ بندی هستند. رگلاژ پنجره دوجداره نیز در عایق‌بندی و درزگیری نقش موثری دارند. اگر درب و پنجره ‌های دوجداره به درستی رگلاژ نباشند، نمی‌توانند عایق خوبی برای هوا و صدا باشند. این چسب ترکیبی از چسب های سیلیکون و مواد بتونه مانندی می باشد که بسته به نوع مصرف و قابلیت درزگیری آن از مواد مختلف تهیه می گردند .

درزگیر پنجره درزگیر پنجره, بهترین محصولات درزگیری

همانطور که خودتان می‌دانید پنجره‌های دوجداره با استفاده از تکنولوژی‌ ای که در آن‌ها استفاده شده به صورت کامل عایق هستند و درزی برای گرفتن وجود ندارد. اما همین پنجره‌های دو جداره با گذر زمان ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند. پیشنهاد ما درباره این نوع پنجره این است که با افرادی که پنجره‌های دوجداره را سرویس می‌کنند تماس بگیرید و سعی کنید این کار را به متخصصین این کار بسپارید. ریگلاژ بخش‌های اصلی پنجره‌های دوجداره کار تخصصی است و نیازمند ابزار خاص و ویژه خود خواهد بود، اما چنانچه در اطراف پنجره درزی مشاهده می‌کنید می‌توانید خودتان با توجه شرایط آن محیط از چسب‌های درزگیر یا اسپری‌های فوم پر کنید و مانع نفوذ گرد و غبار، آب و سروصدا شوید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.