سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب و اجرای فوم ورقه ای عایق بندی انواع سطح سازه

نظر

نصب و اجرای فوم ورقه ای عایق بندی انواع سطح سازه : ورق فوم به صورت شیت در ابعاد و ضخامت های متنوع تولید می شود. پایه تولید تمام مصنوعات فومی ورق فوم است. بر فرض مثال رول فوم یا فوم رول یا همان پفکی با برش ضخامتی جامبو رول های ورق فوم تولیده شده و روانه بازار می شود. عرض ورق فوم مورد استفاده در تولید رول فوم الزاما باید بالای 150 سانتی متر باشد و هر چه ضخامت ورق فوم بیشتر باشد به دلیل صرفه جویی در زمان دوخت ورق فوم و در نتیجه بالا رفتن تیراژ تولید رول فوم صرفه اقتصادی بیشتری دارد .

نصب و اجرای فوم ورقه ای عایق بندی انواع سطح سازه

ابعاد و ضخامت ورق فوم تولید شده باید یک دست باشد و هیچ زدگی و یا حباب در درون و بیرون ورق فوم وجود نداشته باشد. ورق فوم در حین برش نباید پودر فوم تولید کند. در صورتی که ورق فوم در حین برش پودر شود آن محصول خوش برش نیست. علاوه بر این ورق فوم بعد از برش نباید دچار عدم افت ضخامت شود. ورق فوم با کیفیت از خاصیت برگشت پذیری مناسبی برخوردار است. ورق پلی اتیلن بسیار سبک، مقاوم در برابر گرما و سرما، دارای قابلیت ضربه گیری بالا می باشد. ورق پلی اتیلن به جهت ویژگی های ذکر شده در صنایع گوناگونی اعم از صنعت خودرو سازی ، تولید واشر و دزدگیر ، صنعت ساختمان و دیگر صنایع مرتبط کاربرد دارد.

مزیت ورق فوم :

  • فوم پلی اتیلن در دمای 35- و 90 درجه قابل استفاده بوده و مشکلی به وجود نمی آورد.
  • دارای مقاومت بالا در برابر انواع باکتری ، میکروب و عوامل طبیعی دیگر است.
  • برای بررسی پایدار بودن و سالم بودن آن با توجه و بررسی  رنگ رفته و چروک شدن فوم قابل تشخیص است.

فوم ورقه ای عایق کاری فوم ورقه ای عایق کاری, انواع ورق الاستومری

اگر به دنبال عایقی ارزان قیمت و در عین ارزان بودن کار آمد هستید می‌توانید روی این عایق حساب کنید ، البته باید در نظر داشت که برای استفاده از این عایق باید محدودیت های آن را رعایت کنیم در غیر این صورت دچار مشکل خواهید شد. در اتاق های همایش و همچنین اتاق ها کنفرانس از این عایق استفاده می‌شود ، به خوبی از انتشار صدای داخل به بیرون و بلعکس عمل میکند. نمونه دیگر کاربرد در ساختمان سازی هنگام ریختن آب در لوله ها و … سبب ایجاد صدا می‌‍شود ، با استفاده از این فوم عایق باعث می‌شود تا این صدا کاهش یافته و از بین برود. به دلیل داشتن انواع مختلف فوم پلی اتیلن سبب شده است که در بیشتر مکان ها کاربرد داشته باشد. دارای ساختار نرم و انعطاف پذیری بالا آن نیز سبب شده است در بسته بندی برای محافظت از این عایق استفاده کنند. در صنعت خودروسازی برای داشبورد های ماشین سقف داخلی آن و… به کار می‌رود ، علاوه بر آن در آب بندی کردن درب مواد شوینده نیز موثر است و مورد استفاده قرار میگیرد. در ساخت کفپوش های ایمنی که در پارک ها و یا فضا های بسته وجود دارد از جنس پلی اتیلن می‌ باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.