سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی نوار چسب ضد آب درزبندی و آب بندی انواع لوله

نظر

کارایی نوار چسب ضد آب درزبندی و آب بندی انواع لوله : نوار چسب تعمیر و آب بندی برای تعمیر دائمی نشتی و یا شکستگی بر روی انواع لوله و انواع مواد اعم از فلز، پلیمر، چوب، پلاستیک و غیره بدون نیاز به برشکاری، جوشکاری و یا تعویض در سریعترین زمان ممکن (15 دقیقه) قابل انجام است. این محصول فوق العاده قوی، با نوار لاستیکی و ضد آب است که تقریبا می تواند همه چیز را می چسباند و تعمیر می کند.

کارایی نوار چسب ضد آب درزبندی و آب بندی انواع لوله

نوار چسب لاستیکی ضد آب با بهره گیری از فرمولی خاص،  انعطاف پذیری و قدرت ارتجاعی بالا میتواند با هر شکل و جسمی سازگار باشد. نوار چسب لاستیکی ضد آب را می توان در محیط های گرم یا سرد، مرطوب یا خشک، حتی در زیر آب مورد استفاده قرار داد. نوار چسب لاستیکی ضد آب اجسام را در مقابل نفوذ آب، هوا و رطوبت بلافاصله عایق بندی کرده و سطحی فوق العاده قوی، انعطاف پذیر و ضد آب ایجاد می کند. نوار چسب لاستیکی ضد آب برای پوشاندن سریع ترک های بزرگ، شکاف و سوراخ مناسب می باشد. نوار چسب لاستیکی ضد آب مقاوم در برابر اشعه  UV ، سازگار با محیط زیست و بدون VOC بوده و قابلیت استفاده در بازه گسترده ای از درجه حرارت را دارد ، بنابراین می توان از آن در شرایط شدید آب و هوایی استفاده کرد. نوار چسب لاستیکی ضد آب مناسب برای پوشاندن سوراخ ها، شکاف ها و ترک های بزرگ قابل استفاده می باشد.

نوار چسب آب بندی نوار چسب آب بندی, عایق کاری انواع لوله

نوار چسب تعمیر و نشتی گیر برای رفع نشتی و آب بندی انواع لوله های فلزی، پلی اتیلن، PVC، آزبستی و غیره تا فشار حداکثر 20 بار استفاده می شود. علاوه بر لوله، در سایر مواد و متریال مانند فلز، پلیمر، چوب و پلاستیک نیز قابل استفاده است. این محصول عملکردی بعنوان عایق الکتریسیته تا 1600 ولت، عایق حرارتی با مقاومت حداکثر تا 100 درجه سلسیوس دارد. همچنین نسبت به فشار، ضربه، له شدگی، سایش، خوردگی، زنگ زدگی، رطوبت و نور خورشید (آنتی یو وی) مقاوم بوده و غیر سمی، بدون بو و کاملا بهداشتی (قابل استفاده در شبکه آب شرب) است. این چسب بدون حلّال و مقاوم در برابر مواد اسیدی، قلیایی، محلول های شیمیایی، مواد نفتی و سوخت ها است. این محصول قابلیت رنگ پذیری و سمباده پذیری دارد. جهت اطلاع از فروش محصولات شرکت گوهر ابنیه پایتخت با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.