سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری حرارتی سقف ساختمان ها در گلشهر کرج

نظر

?عایق کاری حرارتی سقف ساختمان ها در گلشهر کرج : عایق کاری سقف به دلیل عدم نفوذ رطوبت و نم به داخل ساختمان در فصول بارش زا و عدم هدر رفتن انرژی از سقف حائز اهمیت ویژه ای می باشد. سقف های ساختمان ها از دو نوع مسطح (با شیب صفر درجه تا 15 درجه) و شیب دار (شیب بیش از 15 درجه تا 70 درجه) تشکیل شده است. در سقف های مسطح برای دفع آب جمع شده روی ساختمان نیاز به سیستم زه کشی می باشد.

عایق کاری حرارتی سقف ساختمان ها در گلشهر کرج

سقف ها بسته به آن که عایق حرارتی در کجا استفاده شود به دو نوع گرم و سرد تقسیم می شود. لازم به ذکر است در سقف شیب دار گرم عایق حرارتی در خود سقف به کار برده و در سقف شیب دار سرد عایق حرارتی بر روی سقف طبقه زیرین قرار می گیرد. در نتیجه این نوع عایق کاری اتاق زیر شیروانی دمایی نزدیک به دمای بیرون ساختمان می یابد. انتخاب نوع عایق حرارتی به دمای محیط، ایمنی، شرایط محیطی و قیمت آن بستگی دارد. ضخامت عایق حرارتی باید به گونه ای انتخاب شود که از نظر اقتصادی بهینه باشد، یعنی این که با حداقل ضخامت عایق از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود. مصالح عمده عایق حرارتی عبارتند از: بتن سبک (بتن گازی و بتن کفی و...)، دانه هی سبک، کاغذ و آلمینیوم، پنبه کوهی، چوب پنبه پرس شده، تخته های فیبری، الیاف معدنی، پشم سنگ، پشم شیشه، شیشه اسفنجی، پوکه معدنی، پرلیت، تخته های گچی سبک با روکش آلومینیومی و ساده، مواد پلاستیکی، ساقه های تو خالی و پشم چوب.

عایق حرارتی سقف? عایق حرارتی سقف, انواع عایق کاری سقف سازه

از دیگر عایق های حرارتی سقفی مناسب می توان به عایق پشم سنگ تخته ای اشاره کرد. این نوع عایق کاری می تواند در زمان ساخت بنا، نوسازی و ترمیم آن انجام گیرد. عایق حرارتی پشم سنگ تخته ای برای عایق کاری سقف های آهنی، بتنی و تیرآهنی دو لایه مناسب است. این نوع عایق حرارتی مقاومت مقبولی در برابر فشار دارد و از مقاوم ترین عایق های سقفی در برابر آتش پذیری محسوب می شود.  عایق حرارتی پشم سنگ تخته ای یکی از عایق های صوتی حرارتی می باشد که به طور همزمان مانع از ورود صدا یا اتلاف حرارت از سقف می شود. این سیستم عایق کاری برای کاربردهای تجاری و صنعتی مناسب است. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق بندی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.