سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی نصب عایق پلی استایرن یا XPS حرارتی سقف

نظر

نمایندگی نصب عایق پلی استایرن یا XPS حرارتی سقف : این عایق که از پلی استایرن اکسترود شده ساخته می شود جزء عایق های حرارتی بسیار سبک است. این عایق حرارتی بسیار پر مصرف است و برای عایق کاری دیوارهای فونداسیون، سقف های تیرچه و بلوک، سردخانه ها و دیوارهای دو جداره کاربرد دارد. عایق XPS مقاومت زیادی در برابر جذب آب دارد و پوسیده نمی شود. سطح آن یکنواخت است و به نسبت سایر عایق ها در برابر خزش مقاوم تر است. این عایق قابل برش است و با توجه به فضای مورد نظر می توان آن را برش داد. عایق پلی استایرن دوستدار محیط زیست بوده و هیچ آلرژی در انسان ایجاد نمی کند.

نمایندگی نصب عایق پلی استایرن یا XPS حرارتی سقف

فوم XPS نسل جدید عایق ساختمان است که ویژگی های منحصر به فردی را دارا می باشد، که هیچ کدام از عایق ساختمان های معمول دارا نمی باشند. این فرآورده از مخلوط کردن پلی استایرن معمولی GPPS با عوامل فوم کننده (Foaming Agent) طی فرآیند اکستروژن بدست می آید. این محصول تولیدی عاری از هرگونه گازهای مخرب محیط زیست مانند CFC است که بر طبق قوانین وضع شده پروتکل مونترال استفاده از آنها منع شده است. پلی استایرن اکسترود شده و پلی استایرن انبساطی هر دو از پلی استایرن ساخته شده اند، اما EPS از دانه های پلاستیکی کوچکی تشکیل شده است که ذوب می شوند و XPS به عنوان ماده مذاب شروع به کار می کند که از یک فرم به داخل ورق ها فشار می آورد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ویژگی های عایق پلی استایرن :

• عایق حرارتی مناسب در طراحی داخلی
• عایق رطوبتی در برابر عوامل مخرب
• عایق صوتی برای جلوگیری از انتقال صدا
• الاستیسیته بالا جهت جلوگیری از ایجاد ترک
• وزن کم و مقاومت در برابر خسارات وارده زلزله
• قابلیت اجرا در طرح های متنوع و دلخواه
• اجرای سریع و بی دردسر طرح های مورد نظر
• توجیه اقتصادی و کاهش هزینه اجرای پروژه

عایق پلی استایرن عایق پلی استایرن, عایق بندی حرارتی سقف

عایق های پلی استایرن که به آنها یونولیت نیز می گویند، از جمله عایق های سلول بسته صلب بوده و از پلیمرهای استایرول یا استایرن ساخته می شود. پلی استایرن به دوسته پلی استایرن منبسط شده (Expanded Polystyrene – EPS) و پلی استایرن اکسترود شده (Extruded Polystyrene - XPS) تقسیم بندی می شوند.  پلی استایرن یا یونولیت، علاوه بر عایق کاری، کاربردهای بسیار متنوع دیگری دارد و یکی از شناخته شده ترین مواد پلاستیکی در ساخت اقلام پلاستیکی است.