سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه عایق نانو جهت ضد آب نمودن سطوح بتنی

نظر

عرضه عایق نانو جهت ضد آب نمودن سطوح بتنی : ماده ضد آب نانو یکی از جدیدترین فناوری های مقاوم در برابر آب می باشد که امروز به بازار عرضه شده است. ذرات نانو به ترک های کوچک و شیارهای سطحی نفوذ می کند تا پیوندی ناگسستنی را ایجاد نماید. عایق رطوبتی ایجاد شده با استفاده از این فناوری از طول عمر بالایی برخوردار خواهد بود. شما می توانید بدون نیاز به تخریب و با کمترین هزینه از محلول آب بند در جهت آب بند کردن سرویس های بهداشتی، بام ، بالکن و … که به علت پوسیدگی عایق زیرین و یا اجرای ناصحیح عایق باعث بروز نم و رطوبت می شود از این محصول استفاده نمایید.

عرضه عایق نانو جهت ضد آب نمودن سطوح بتنی 

عایق نانو محصولی جهت ضد آب نمودن سطوح سیمانی، گچی، چوبی، آجری، سنگی مانند سرویس های بهداشتی،  و آشپزخانه، تراس، درب های چوبی نماهای ساختمان و ..... است.این ماده بر پایه کوپلیمرهای اکریلیک (عایق نانو) با بهره گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده و توانایی نفوذ بالا در سازه سرعت خشک شدن سریع و پر نمودن کلیه منافذ ریز موجود در سطح و  در نهایت بوجود آمدن پوشش بسیار قوی در برابر آب و رطوبـت را دارا می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول نانو آب بندی با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایا استفاده از نانو :

  1. دوام بالا
  2. اجرای آسان
  3.  آب بندی صددرصد
  4.  قیمت بسیار مناسب
  5. عایق کاری بدون تغییر رنگ
  6. آب بندی بدون نیاز به تخریب
  7. نفوذ به اعماق بند ها در ابعاد نانو
  8.  بدون بو و همساز با محیط زیست
  9. مقاومت بالا در برابر انواع شوینده های اسیدی و بازیمواد نانو آب بندی مواد نانو آب بندی, عایق کاری با مواد نانو

این محصول عایق نانو مایع شیری رنگی است که پس از مصرف کاملا بی رنگ می شود این ماده ضمن داشتن رایحه ای بسیار معطر ، همچنین دارای خواص آنتی باکتریال، ضد خزه و جلبک و نیز  مقاوم در محیط های اسیدی و باز، نمکی و غیره است. قبل از اجرای این محصول درز و ترک های تخلیه شده نیاز به پر نمودن دارند. قبل از اجرای این محصول درز و ترک های تخلیه شده  را پر نمائید و بندکشی را کامل کنید. سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی تمیز نمائید، بندکشی های تخریب شده را ترمیم نمائید. سپس محلول روی سطح مورد نظر را در دو مرحله با فاصله (بعد از خشک شدن مرحله اول) پوشش دهید. زمان خشک شدن این ماده نسبت به دمای محیط 3 الی 5 ساعت است. هر لیتر از این محلول توانایی پوشش دادن 6 الی 8  متر از سطح را دارد( بسته به نوع و روش مصرف).