سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه چسب بتن درزگیری انواع استخر در کرج و حومه

نظر

عرضه چسب بتن درزگیری انواع استخر در کرج و حومه : حالت چسب آب بندی استخر محلولی خامه ای شکل به رنگ سفید می باشد. چسب آب بندی استخر به صورت مایع است. چسب آب بند کننده استخر ظاهری شیری رنگ دارد که پس از مصرف ( خالص یا ترکیبی در ملات ) کاملاً بی رنگ می شوند. چسب آب بند کننده استخر در برابر رطوبت، سرما و گرما ( 60- تا 98+ )، حریق، نور، آتش و ضربه کاملا مقاوم بوده و عمر آنها همانند عمر سیمان در ملات می باشد.

عرضه چسب بتن درزگیری انواع استخر در کرج و حومه

امروزه با توجه به تغییرات شرایط اقلیمی و محدود شدن منایع آبی،ذخیره سازی آب یکی از اساسی ترین راه ها جهت کنترل و توزیع آب می باشد. استفاده از مصالح سنتی مانند آجر ، سنگ ،بلوک و شیوه های ساخت غیر اصولی و سنتی استخر و مخازن آب باعث ایجاد نشست و مشکلات آب بندی در این نوع از استخرها می شود.

موارد کاربرد چسب آب بندی نانو :

1- آب بندی استخرها و آبنماها (پوشش های آب بند).
2- ساخت عایق های رطوبتی نظیر عایق بام و ....
3- ساخت رنگ های آکریلیک پایه آب سطوح داخلی و خارجی ساختمان.
4- ضد آب سازی پوشش های سلولزی (مولتی کالر) و پوشش های فلزی و چوبی و بتنی.
5- استفاده به عنوان پرایمر زیر کار رنگ در سطوح مختلف.
6- ساخت کنیتکس های پایه آب.
7- تهیه بتن استاندارد و بسیار قوی.
8- چسب بتن استاندارد و بسیار قوی.
9- ساخت چسب کاشی واترپروف.
10- افزودن به چسب کاشی جهت بالا بردن استحکام و مقاومت در برابر رطوبت.
11- قابلیت رنگ پذیری به هر رنگ دلخواه با استفاده از مادر رنگ آکریلیکی به مقدار مناسب.

چسب درزگیری استخر چسب درزگیری استخر, عایق رطوبتی چسبی استخر

آب بندی استخر با چسب بتن یکی از متداولترین نوع عایق کاری استخر عمومی شنا و آب بندی انواع استخرهای کشاورزی ، خانگی و مخازن بتنی آب و انواع سازه های آبی در ایران است چسب بتن SA12 محصولی مطمئن ترین چسب آب بندی استخر ، سونا ، جکوزی و حمام و دستشویی است که بصورت محلول شیری رنگ در بسته های 8 کیلوگرمی عرضه می شود. این چسب مایع پس از اجرا و خشک شدن کاملا بی رنگ می شود. چسب بتن نانویی در دمای (60-تا98+) تحمل در برابر سرما و گرما داشته و همچنین در برابر آتش سوزی ، ضربه و نور کاملا مقاوم بوده و همپایه سیمان در ملات و بتن میباشد که این کارائی باعث پیوستگی و مقاومت بیشتر بین اجزای مختلف ساختمان می گردد و ساختمان را در برابر نیروهای وارده یکپارچه تر خواهد کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.