سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد چسب درزگیر ایزوگام ترمیم ایزولاسیون عایق رطوبتی

نظر

کاربرد چسب درزگیر ایزوگام ترمیم ایزولاسیون عایق رطوبتی : چسب ایزوگام ترکیبی از قیر و امولسی فایر است. پس از خشک شدن چسب ایزوگام، تنها قیر باقی می‌ماند و به همین دلیل سازگاری و همخوانی بالایی با لایه‌های ایزوگام دارد. اگر قصد داشته باشیم که در یکی از شرایط گفته شده، قدرت چسبندگی ایزوگام را افزایش دهیم و یا آن را ترمیم کنیم با استفاده از مقدار کمی چسب ایزوگام می‌توانیم به هدف خود دست پیدا کنیم. چسب ایزوگام تقریبا در مدت 20 دقیقه خشک می‌شود و در نتیجه هنگام استفاده از آن می ‌بایست به زمان ‌بندی نصب ایزوگام جهت جلوگیری از خشک شدن چسب دقت کافی را لحاظ نمود.

کاربرد چسب درزگیر ایزوگام ترمیم ایزولاسیون عایق رطوبتی

استفاده‌ ی مناسب و علمی از چسب ایزوگام در کنار پرایمر ایزوگام هنگام نصب ایزوگام روی دیوار نیز از جمله کاربردهای مهم برای چسب ایزوگام به شمار می ‌رود. در واقع این چسب که صرفا مخصوص ایزوگام است، ماده ای است که پس از گذشت چند سال استفاده از آسفالت و ایزوگام، هنگامی که دیگر ایزوگام سطح، خاصیت خود را از دست داده و فرسوده شدند، استفاده می‌ شود تا شکاف ها و ترک های موجود بر روی سطح را ترمیم کند. کیفیت چسب ایزوگام بسیار بالا است و به سمت زیرین خود که همان لایه فرسوده ایزوگام یا آسفالت باشد، می چسبد و عمر آن را و همچنین کیفیت اش را افزایش می دهد.

چسب درزگیری ایزوگام چسب درزگیری ایزوگام, ماستیک درزبندی سطوح

مزایای استفاده از چسب ایزوگام :

چسب ایزوگام دارای مزایای مختلفی است که برخی از آن‌ها عبارتند از :

  1. ایجاد چسبندگی زیاد با ایزوگام و نصب بسیار بهتر ایزوگام و عمر بیشتر آن.
  2. استفاده‌ ی آسان و عدم نیاز به گرما یا حلال.
  3. پوشش مناسب سطوح ناصاف مثل آسفالت یا بتن.
  4. پوشش مناسب ایزوگام ‌های ترک خورده و قدیمی به آسانی.

علاوه بر این چسب درزگیر ایزوگام حالت سیال ندارد و استفاده از آن در زیر ایزوگام باعث چسبندگی بسیار خوب ایزوگام به سطح زیرین و همچنین به دلیل اینکه چسب ایزوگام رطوبت را از خود عبور نمی‌دهد، می‌تواند کیفیت ایزولاسیون بام را در مناطقی که دارای رطوبت و باران زیاد هستند، بهبود بدهد.

روش استفاده از چسب ایزوگام :

چسب ایزوگام برای استفاده نیازی به گرم کردن ندارد و به همین دلیل استفاده از آن سریع و آسان است. تنها پس از نصب مدتی ( حدود 20 تا 30 دقیقه ) باید منتظر بمانیم تا سطح کاملا خشک شود و شرایط برای نصب ایزوگام اصلی آماده شود. از چسب ایزوگام بسته به شرایط زیرسازی موجود، به مقدار مناسب استفاده می‌شود. معمولا یک لایه چسب ایزوگام برای زیرسازی کافی است. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از فروش محصول چسب ماستیک درزگیری با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.