سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع رزینهای پلی یورتان پایه آب جهت عایق کاری

نظر

پخش و توزیع رزین‌های پلی ‌یورتان پایه آب جهت عایق کاری : در گذشته به دنبال تقاضای بازار برای بهبود سطوح و افزایش کارایی آن‌ ها، تحولی در ساخت رزین‌ هایی برای سطوح انجام گرفت. در ابتدا عمدتاً سیستم‏ های پایه حلال بکار برده می‌شد. به دلیل مشکلات زیست‌ محیطی، سیستم‏ های بر پایه حلال و مواد فرار، با محدودیت روبرو شد. همین محدودیت ‌ها باعث رشد چشمگیری در استفاده از پوشش‏ های پایه آبی گردید.

پخش و توزیع رزین‌های پلی ‌یورتان پایه آب جهت عایق کاری

پوشش پلی یورتان دو جزئی بی رنگ شفاف بر پایه آب که با چسبندگی عالی بر روی انواع مواد و رسانه های بستری , با ویژگی هایی مانند خواص مکانیکی عالی , مقاومت خوب در برابر سایش ,  مقاومت در برابر تمامی حلال ها , مقاومت عالی در برابر عوامل جوی و مواد الکلی با ظاهر براق تولید و عرضه شده است. این مواد به علت داشتن خواص ویژه پیشرفت بسیار زیادی را در انواع صنایع جهان داشتند. پلی یورتان (PU) نام عمومی بسپارهایی است که دارای پیوند یورتانی می باشند. پیوند یورتانی از طریق واکنش افزایشی بین یک گروه ایزوسیانات و یک ترکیب دارای هیدروژن فعال مثل گروه هیدروکسیل تشکیل شده است. گروه های ایزوسیانات به شدت واکنش پذیر بوده و به همین علت پیشرفت واکنش آنها نیاز به افزایش دما ندارد. (واکنش در دمای محیط صورت می گیرد). پلی یورتان در اشکال مختلف مانند: فوم، فیلم، الاستومرها، پودرها، مایعات و امولوسیون ها قابل تولید هستند. این رزین برای کاربرد های داخلی و خارجی مناسب می باشد.این محصول فاقد APE می باشد و می تواند به عنوان سامانه های تک جزئی و همچنین سامانه های دو جزئی استفاده شود. این رزین یک مایع سفید رنگ با درصد جامد 40 می باشد.  با بیشتر افزودنی ها ، رنگدانه ها و خمیر رنگ ها سازگار است و می تواند با سایر رزین های امولسیونی مخلوط شود. البته به دلیل تنوع محصولات در بازار سازگاری و پایداری انبارداری باید بررسی شود. استفاده از غلظت دهنده های پلی اورتانی در این سامانه ها پیشنهاد می شود اما از سایر غلظت دهنده ها نیز می توان استفاده کرد. به دلیل پایین بودن حداقل دمای تشکیل فیلم نیازی به افزودن منعقد کننده ندارد.

پلی یورتان پایه آب پلی یورتان پایه آب, رزین پایه آب

پلی یورتان ‏های پخش آبی امروزه به دلیل اقدامات زیست‌ محیطی و نیاز به کاهش هزینه تولید به وسیله جایگزینی حلال‏ های آلی با آب، در حال گسترش می ‏باشند. در این زمینه پلی یورتان‏ های دو جزئی پایه آبی در تعدادی از کاربردهای صنعتی در بخش‌ های مختلف از قبیل پوشش ‏ها، درزگیرها، چسب ‌ها و رنگ‌ های نساجی گسترش یافته ‏اند. پلی یورتان‏ ها اساساً آب گریز هستند. برای پخش کردن آن‌ها در سیستم پایه آبی، به امولسیفایر نیاز است. این امواسیفایرها به دو دسته‌ی خارجی و داخلی تقسیم می‏ شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.