سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید و فروش انواع ساندویچ پانل آلومینیوم در مهرویلا

نظر

تولید و فروش انواع ساندویچ پانل آلومینیوم در مهرویلا : ساندویچ پانل آلومینیوم از ورق آلومینیوم ساخته شده است. این نوع ساندویچ پانل در دو مدل سقفی و دیواری قابل تولید می باشد که هر کدام دارای انواع مختلفی می باشند. ورق آلومینیومی نوع خاصی از ورق است که با ویژگی فلز آلومینیوم تولید شده و جزء ورق های فلزی سبک به شمار می آید و در ابعاد و آلیاژهای مختلف قابل تولید می باشد.

تولید و فروش انواع ساندویچ پانل آلومینیوم در مهرویلا

ورق آلومینیوم شکننده و به آسانی قابل خم کردن است و رفته رفته در قرن 20 جایگزین قلع شد. ورق آلومینیومی که برای تولید ساندویچ پنل ها بکار می رود معمولا با ضخامت 0?7 میلیمتر می باشد. آلومینیوم به دلیل خاصیت ضد زنگ ورق، بطور گسترده در صنعت ساختمان سازی بکار می رود. برای سفارش  و خرید ساندویچ پانل باید نکاتی رامد نظر قرار داده شوند تا انتخاب ساندویچ پانل جهت سفارش و خرید و اجرای پروژه های مربوط به آن به درستی انجام گیرد. بنابراین در ابتدا کاربرد و مصرف ساندویچ پانل ها را باید در نظر گرفت. اینکه مکانی که ساندویچ پانل ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت برای چه کاری در نظر گرفته شده است. با توجه به تمامی موارد یاد شده می توان از قیمت روز ساندویچ پانل ها آگاهی یافت. مشتریان محترم می توانند با تماس با نمایندگی گوهر ابنیه پایتخت از قیمت روز ساندویچ پنل ها اطلاع یافته و جهت دریافت قیمت ساندویچ پانل آلومینیوم ( قیمت روز ساندویچ پنل ها) و دریافت پیش فاکتور معتبر و آنلاین در اسرع وقت اقدام نمایند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ساندویچ پانل آلومینیوم ساندویچ پانل آلومینیوم, ورق عایق حرارتی آلومینیومی

ویژگی های ساندویچ پانل آلومینیوم :

  • مقاوم در برابر خوردگی.
  • سبک و کم وزن.
  • مقاومت آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات مس و آهن بیشتر است.
  • رسانای خوب برای گرما.
  • انعطاف پذیر.
  • مقاومت مکانیکی بالا.
  • چکش خوار.
  • مقاوم در برابر اکسیداسیون.
  • ضد زنگ.

ورق های آلومینیومی از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند و قابلیت خم شدن دارند. همچنین از مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی برخوردارهستند. قسمت روی این ساندویچ پانل ها با یک لایه رنگ پلی استر کوره ای و پرایمر پوشانده شده است و بین این ساختار از عایقی از جنس پلی یورتان استفاده شده است. ساندویچ پانل دیواری آلومینیومی به دلیل داشتن ضریب انتقال حرارت بسیار بالا عایق خوب و مناسبی برای حرارت و برودت نمی تواند باشد .از این ساندویچ پانل بیشتر برای نما و زیبایی ساختمان ها استفاده شده و در بحث مقاومتی و استحکام ساختمان نقشی ندارد.