سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه عایق کاری موتورخانه و تاسیسات در آزادگان کرج

نظر

هزینه عایق کاری موتورخانه و تاسیسات در آزادگان کرج : شرکت گوهر ابنیه پایتخت با 22 سال تجربه گروهی شاخص و کار آمد و با تکیه بر خلاقیت فردی مثال زدنی و دانش فنی فراوان توانسته است در طی این سال ها مجری انجام عایق کاری انواع موتورخانه و کلیه سیستم های حرارتی و برودتی و تاسیسات، با بهره گیری از بهترین کیفیت و جدیدترین تکنولوژی ها باشد و رضایت بالای مشتریان خود را فراهم سازد. اصول کار این شرکت بر پایه دانش فنی بالا و به کارگیری به روز ترین و با کیفیت ترین دستگاه های آلمانی و مواد اولیه درجه یک انگلیسی است.

هزینه عایق کاری موتورخانه و تاسیسات در آزادگان کرج

مجموعه گوهر ابنیه پایتخت آمادگی همکاری با برترین شرکت ها و نهادهای دولتی جهت انجام حرفه ای کارهای عایق کاری را دارد. هدر رفت انرژی از سطوح داغ بدون عایق مانند دیگ، بویلر، لوله ها، کلکتورهای آب گرم، مبدل ها، دیگ های آب گرم، منابع ذخیره آب و دیگر تجهیزات گرمایشی زیاد است. همین امر باعث شده است راهکارهای زیادی برای جلوگیری از این هدررفت معرفی شود. عایق کاری لوله های موتورخانه به عنوان یکی از راهکارهای مناسب، سهم به سزایی در صرفه جویی انرژی گرمایشی دارد.

عواملی که در هزینه عایق موتورخانه تاثیر گذار هستند عبارتند از :

  • نوع موادی که در عایق کاری استفاده می شود. اگر از پشم شیشه استفاده شود به تبع هزینه کمتری نسبت به عایق الاستومری در بر خواهد داشت.
  •  استفاده از روکش آلومینیوم یا روکش مل و ماستیک بعد از نصب عایق.
  •  ضخامت لوله های موتورخانه.

عایق کاری موتورخانه عایق کاری موتورخانه, خدمات عایق بندی تاسیسات

عایق موتورخانه باید به درستی نصب و اجرا گردد. در غیر اینصورت راندمان کار موتورخانه حدود 20 ? کاهش می یابد. نکته دیگر این است که، هزینه جاری سوخت و هزینه تعمیرات نیز اضافه خواهد شد. همچنین این امر باعث افزایش رسوب در مبدل حرارتی می گردد. در نتیجه باعث خوردگی لوله ها می شود. تعدادی از قسمت های تاسیسات که نیازمند عایق کاری می باشد عبارت است از :

  1. منبع آب گرم و لوله آب گرم و سرد.
  2. عایق کاری منبع آب ذخیره و انبساط.
  3. عایق کاری کانال هواساز.
  4. عایق کاری کانال های توکار.
  5. عایق کاری منابع آتش نشانی.
  6. عایق بندی منبع دوجداره یا منبع کویلی.
  7. عایق کاری دیگ.
  8. عایق بندی لوله های بخار.
  9. عایق بندی دودکش.
  10. عایق بندی لوله های فن کویل.
  11. عایق بندی لوله های رایزر و زیر سقفی.
  12. لوله های شوفاژ و مصرفی، مخازن.
  13. عایق بندی انواع منبع ها و کانال هواساز.

که جهت عایق بندی موتورخانه و عایق صوتی دیوار، عایق اکوستیک، عایق نسوز، عایق بندی منبع انبساط ، عایق فوم، عایق لوله های اتش نشانی،  عایق کاری حرارتی و برودتی ، عایق کاری رطوبتی اکوستیک، عایق کاری موتورخانه مسکونی کوچک و بزرگ با بهترین عایق های رطوبتی مربوط و خاص به هر سطح در تهران و کرج و همچنین تمام نقاط کشور پذیرفته می شود.