سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع عایق های رطوبتی سطوح منازل در سراسر ایران

نظر

انواع عایق های رطوبتی سطوح منازل در سراسر ایران : عایق رطوبتی که به نام ایزوگام مرسوم است، از دیرباز تاکنون نقش گسترده ای در عایق کاری ساختمان ایفا کرده و جایگزین مناسبی جهت سیستم های ایزولاسیون سنتی از قبیل قیرگونی می باشد. این محصول متشکل از یک مخلوط عایق بر پایه قیر پالایشگاهی، پلیمرهای اصلاح کننده و فیلرهای معدنی می باشد که بر روی بسترهای پلی استر و الیاف شیشه اشباع شده و از طرف خارج با فویل آلومینیوم یا پودر معدنی و از طرف داخل با فیلم پلی اتیلن پوشانده شده است. عایق بام شرق دارای مقاومت کششی، چسبندگی و خواص الاستومری بسیار مناسبی است که از شکنندگی عایق در دمای پایین جلوگیری می کند. عایق بام شرق در انواع تک لایه فویلدار، دو لایه فویلدار و پودری تولید می گردد.

انواع عایق های رطوبتی سطوح منازل در سراسر ایران

در این قسمت می خواهیم در مورد مکان ها و جاهایی صحبت کنیم که ایزوگام قابلیت استفاده دارد. در مرسوم ترین جایی که نصب ایزوگام استفاده می شود پشت بام منازل و ساختمان ها و سرویس های بهداشتی و کف آشپزخانه است. علاوه بر این موارد ایزوگام برای سردخانه ها، استخرهای آب کشاورزی و تفریحی، پوشش لوله ها و عایق کاری لوله های فلزی از نظیر لوله های نفت و گاز، سقف مرغداری ها، سقف سوله ها و روی هر سطحی که شما فکر می کنید ایزوگام قابلیت نصب دارد و باعث عدم نفوذ رطوبت خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام عایق بندی سقف ایزوگام عایق بندی سقف, عایق رطوبتی سازه

ایزوگام ها از نظر روکش به 4 دسته تقسیم می شوند :

  • ایزوگام فویلدار
  • ایزوگام ساده یا پودری
  • ایزوگام طرح دار
  • ایزوگام سنگ ریزه ای

یک نوع ایزوگام ، ایزوگام فویلدار است که روی ایزوگام از فویل آلومینیومی استفاده شده است و فویل فقط جهت جلوگیری از نور آفتاب استفاده شده م تاثیری در کیفیت ایزوگام ندارد و این نوع ایزوگام برای مکان هایی که در معرض نور خورشید هستند استفاده می شود.

نوع دیگر ایزوگام ، ایزوگام ساده یا اصطلاحا پودری یا بدون روکش است که روی ایزوگام به جای فویل آلومینیومی از پودر معدنی یا پلاستیک استفاده شده است و این نوع ایزوگام بیشتر برای مکان هایی استفاده می شود که نور آفتاب مستقیم به آن تابش ندارد و این نوع ایزوگام معمولا برای زیر کار استفاده می شود مانند کف ساختمان ها و کف سرویس های بهداشتی.

نوع دیگر ایزوگام ،ایزوگام طرح دار یا رنگی است که این ایزوگام به جای فویل آلومینیومی از فویل طرح دار یا اصطلاحا چاپی استفاده شده است که طرح های آن شامل آجری چمنی سرامیکی و چوبی و چندین طرح دیگر است که این نوع ایزوگام معمولا برای نماهای جانبی ساختمان استفاده می شود.

نوع دیگر ایزوگام ، ایزوگام سنگریزه ای است که روی سطح این ایزوگام به جای فویل آلومینیومی از سنگریزه های طبیعی رنگی استفاده شده است و معمولا این نوع ایزوگام دارای رنگ های متنوع می باشد و غالباً برای نمای ساختمان و سقف استفاده می شود.