سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تهیه و اجرا چسب سیلیکون آب بندی روغن در کرج

نظر

تهیه و اجرا چسب سیلیکون آب بندی روغن در کرج : چسب سیلیکون آب بندی سیاه پروتک محصولی کاربردی از شرکت پروتک آلمان است. این چسب حاوی سیلیکون لاستیکی است که قابل استفاده در رنج دمایی بالا می باشد. قوطی این محصول به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توانید این محصول را روی قسمت مورد نظر اعمال کنید. این محصول جایگزین مناسبی برای واشرهای جامد مرسوم است. آب بندی با دوام و پایدار و انعطاف پذیری فوق العاده از جمله ویژگی های چسب سیلیکون آب بندی سیاه پروتک است. اتصال قدرتمند قطعات پلاستیکی، محافظت در برابر آب، مقاوم در برابر اشعه UV، آب نمک، روغن، گریس، هیدروکربن، اسید رقیق شده و باز و پاک کننده ها این محصول را به یکی از محصولات فوق حرفه ای پروتک تبدیل کرده است. بعلاوه این محصول غیرقابل محو و عاری از هرگونه حلال است.

 

تهیه و اجرا چسب سیلیکون آب بندی روغن در کرج

ابن نوع چسب یک محصول تک جزئی بر پایه شیمیایی استوکسی می باشد‏.‏ سیلیکون حرارتی واشر ساز با مقاومت حرارتی 330 درجه سانتی گراد که مصارف متعددی دارد. مقاومت آب بندی و درز گیری فوق العاده از ویژگی منحصر بفرد این محصول میباشد. از جمله در صنعت اتومبیل سازی به منظور آب بندی دیفرانسیل، درب سوپاپ، واتر پمپ و سر سیلندر قابل استفاده می باشد‏.‏ این چسب به رنگ طوسی هم تولیده شده و در مقابل مواد شیمیایی و پتروشیمی و روغن های داغ مقاوم است‏. این چسب ها مناسب برای آب بند برای  استفاده در آبندی درب سوپاپ، واتر پمپ ترموستات، دیفرانسیل، جعبه دنده و غیره… مناسب می باشد. مقاوم در برابر روغن و بنزین و ضد یخ می باشند. مقاومت آب بندی و درزگیری فوق العاده از ویژگی  منحصر بفرد این محصول می باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول و سایر چسب های آببندی و درزگیری با شملره 09121754110 تماس حاصل نمایید.چسب آب بندی روغنچسب آب بندی روغن

نحوه استفاده از چسب های آب بندی روغن :

برای اینکه نتیجه مطلوبی از این چسب بگیرید ابتدا سطح مورد نظر را کاملا تمیز و خشک کنید. نواری پیوسته از چسب رو بر روی یکی از سطوح ایجاد نموده، اضافات آن را پاک کنید و بلافاصله سطوح را روی هم قرار دهید. درب تیوپ را پس از مصرف ببندید و ابزار استفاده شده را با یک تکه پارچه و حلال مناسب کاملا تمیز نمائید.

موارد استفاده و کاربرد چسب:

 

چسب سیلیکون آب بندی سیاه پروتک برای آب بندی فلزات (آلومینیوم، استیل، چدن و غیره)، پلاستیک، شیشه، سرامیک، چوب کاربرد دارد. برای مثال سینی روغن (کارتل)، پمپ آب (واتر پمپ)، پمپ روغن، چراغ جلو، محفظه ترموستات، سینی روغن گیربکس، چراغ¬های عقب، محفظه دنده و کلیه قطعاتی که نیاز به آب بندی دارند.

مشخصات چسب آب بندی روغن :

  1. اصلی ترین کاربرد به عنوان واشرساز و درزگیر در صنایع خودروسازی و قطعات خودرو
  2. دارای خاصیت آب بندی و چسبندگی مطلوب
  3. مقاومت شیمیایی بالا در برابر روغن ها و حلال های مختلف
  4. عاری از ترک، جمع شدگی و ترد شدگی پس از خشک شدن
  5. مقاومت حرارتی بالا
  6. کاربرد آسان