سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه چسب عایق رطوبتی اصلاح شده کو پلیمری MCI

نظر

عرضه چسب عایق رطوبتی اصلاح شده کو پلیمری MCI : عایق رطوبتی MCI یکی از محصولات آب بندی پر کاربرد در صنعت ساختمان می باشد. این عایق رطوبتی یک ماده آب بند دو جزئی پلیمری بوده که بر پایه رزینهای پلیمری تولید شده و حاوی نانوذرات آب بند هم می باشد. این محصول که یک عایق رطوبتی نانو نیز محسوب می شود، که قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح سیمانی، بتنی، گچی و آجری را دارد. از آنجایی که برای نصب و اجرای این عایق رطوبتی بر خلاف سیستم ­هایی نظیر ایزوگام و قیرگونی نیازی به مشعل و گرم نمودن وجود ندارد، از این عایق رطوبتی می توانید به آسانی در عملیات بازسازی ساختمان استفاده نمایید. اجرای این عایق رطوبتی بسیار ساده بوده و پس از اختلاط دو جزء پودری و مایع، می توانید آن را با یک قلمو و یا غلطک رنگرزی بر روی سطوح مورد نظر اجرا نمایید.

عرضه چسب عایق رطوبتی اصلاح شده کو پلیمری MCI

عایق رطوبتی MCI به عنوان جایگزین عایق های سنتی نظیر قیرگونی و ایزوگام جهت آب بندی استخر، آب بندی مخازن آب، آب بندی پشت بام، آب بندی سرویس های بهداشتی و آب بندی بالکن ها و دیوارهای باران گیر در ساختمان کاربرد دارد. عایق رطوبتی MCI یک عایق رطوبتی سرد اجرا است که جهت عایق کاری و آب بندی پشت بام مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق رطوبتی پس از ترکیب جزء پودر و مایع آن قابل اجرا بر روی انواع سطوح سیمانی، بتنی، گچی و سنگی می باشد. از آنجایی که در بیشتر مواقع در ایران از عایق های رطوبتی پلیمری جهت عایق کاری و آب بندی استخرها و مخازن آب استفاده می شود، اشاره به نکات اجرایی مربوط به آب بندی پشت بام خالی از لطف نمی باشد. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات ضد خوردگی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. شماره کارشناس فروش شماره 09121754110.عایق رطوبتی MCI

عایق رطوبتی MCI, چسب آب بندی پشت بامعایق رطوبتی MCI، یک عایق رطوبتی دو جزئی می باشد که به عنوان یک غشای سیال سرد اجرا بر پایه سیمان پلیمری و دیسپرسیون­‌های استایرن آکریلیکی با قابلیت انعطاف‌پذیری و کشسانی بالا، جهت آب‌بندی تمامی سطوح بتنی و غیر بتنی کاربرد دارد. این محصول به صورت نیمه جامد بر روی سطوح اجرا شده و پس از خشک شدن تشکیل لایه‌ای انعطاف‌پذیر، 100% آب­ بند، با چسبندگی بسیار بالا (حدود 2مگا پاسکال) را می­‌دهد. در طبقه­‌بندی مواد آب­‌بندی در دنیا به واسطه این که اجرای این محصول همانند اجرای پوشش‌­های رنگ می‌­باشد، از این محصول به عنوان یک رنگ آب­‌ بند پلیمری پایه سیمانی (Polymer Cement-Based Waterproof Paint) یاد می­‌شود. پوشش­های آب­‌بند پایه پلیمری در مقایسه با سیستم‌های پایه قیری نظیر ایزوگام و قیرگونی دارای انعطاف­ پذیری و الاستیسیته بهتر، طول عمر و مقاومت گرمایی بالاتری هستند.