سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق های حرارتی کف و دیوارهای ساختمان

نظر

فروش عایق های حرارتی کف و دیوارهای ساختمان : استفاده از عایق های حرارتی به دو منظور مد نظر کارشناسان ساختمان سازی قرار گرفته است. اول اینکه بار گرمایی محیط خانه را بالاتر برده و ضریب از دست دادن انرژی و یا به قول خودشان کاهش مصرف انرژی را بالاتر ببرند. اتلاف گرما در زمستان باعث می شود محیط خانه به راحتی گرم نشود و متاسفانه این موضوع با پرداخت بهای زیاد تجربه به دست آمد. در ایران ساختمان هایی که در چند دهه گذشته ساخته شدند اصلا قابلیت حفظ گرما را ندارند. عدم استفاده از یک عایق مناسب حرارتی در کف ساختمان ، دیوارها و سقف باعث می شود به راحتی حرارت از بدنه ساختمان خارج شود.

فروش عایق های حرارتی کف و دیوارهای ساختمان

شرایط محیطی مانند دما و رطوبت محیط شما ، میزان بارندگی ، میزان سر و صدا، میزان جریان با حتی و ... در این خصوص نقش بسزایی دارند. مثلا اگر خانه شما در محیطی مرطوب مانند شمال کشور باشد باید عایق حرارتی شما تا حدود زیادی خاصیت ضد رطوبتی هم داشته باشد. اگر خانه شما در مناطق شهری و یا کارگاهی است باید میزان مقاومت عایق حرارتی شما در مقابل صوت زیاد باشد و در واقع عایق صوتی هم باشد. پس بهتر است قبل از اقدام به خرید عایق های حرارتی شرایط محیطی را هم به خوبی در نظر داشته باشید. جهت اطلاع از فروش محصولات عایق بندی کف و دیوار ساختمان منزل خود با شماره 09121754110 کارشناس و مشاور شرکت گوهر ابنیه پایتخت تماس حاصل نمایید تا علاوه بر صرف هزینه مناسب جهت عایق بندی، انتخاب بهتری برای سازه خود داشته باشید.

عایق حرارتی ساختمان ها عایق حرارتی ساختمان ها, بهترین عایق حرارتی

گرچه عایقکاری ممکن است تا حدودی هزینه ساخت و قیمت تمام شده ساختمان را افزایش دهد ولی در دراز مدت و حتی چندسال اولیه به رهبرداری، هزینه اولیه را با صرفه جویی لازم جبران خواهد کرد و موجبات آسایش و صرفه اقتصادی را فراهم می کند. عایق کاری مناسب بخش های مختلف ساختمان مانند سقف، کف و دیوارهای جانبی، همچنین عایق کاری لوله ها و سطوح داغ و سرد باعث افزایش راندمان انرژی می گردد. با عایقکاری در ساختمان می توان در انرژی گرمایی و سرمایی 45 تا 55 درصد صرفه جویی نمود. از جمله راهکارهایی که می توان با استفاده از آن نسبت به عایق بندی حرارتی کف ساختمان اقدام نمایید، مواردی هم چون استفاده از عایق های کلاسیک و یا اسپری کردن می باشد. از نکات بارز استفاده از عایق های کلاسیک می توان به در دسترس بودن آن ها اشاره کرد. در روش اسپری از فوم پلی یورتان استفاده می شود. انجام این کار به وسیله دستگاه های مخصوص صورت گرفته و برای انجام آن نیاز به مهارت یک متخصص می باشد.