سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیل نمودن ترکهای تصادفی و ترمیم درزهای کنترل

نظر

سیل نمودن ترکهای تصادفی و ترمیم درزهای کنترل : عنصر جدا نشدنی از ساخت و ساز استفاده از ماستیک می باشد. ماستیک محصولی است که از آن برای آب بندی استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم و مثبت ماستیک‌ها این است که پس از کیورینگ نیز حالت انعطاف پذیر خود را حفظ می‌کند. هم چنین ماستیک بر روی سطوحی از جنس دیگر نیز قابل استفاده است.

سیل نمودن ترکهای تصادفی و ترمیم درزهای کنترل

ماستیک پلی یورتان و نحوه استفاده از این ماستیک در اجرای درزگیری ها و جزئیات استفاده این ماستیک نوعی درزگیر بر پایه پلی یورتان، ماستیک تک جزیی ، کاملا تیکسوتروپ است که تحت تاثیر واکنش با رطوبت خشک شده و به محصول الاستیک و نرمی تبدیل می شود. زمان سخت شدن (گیرش) به رطوبت، دما و عمق درز وابسته است. بسته به نوع سطح استفاده از پرایمر مناسب توصیه می شود.ماستیک پلی یورتان درزبندی ترک ها و درزها جهت پر نمودن درزهای انبساط، سیل نمودن ترک های تصادفی و ترمیم درزهای کنترل، ترمیم بتن تخریب شده و پر نمودن درز اطراف شیشه و در و ... در وسایل نقلیه به کار می رود. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات چسبی ماستیک و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاورین شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. تلفن تماس مجموعه 09121754110 می باشد.

سیل نمودن درز با ماستیک سیل نمودن درز با ماستیک, عایق بندی درزها و ترک ها

شرح مزایای کلی ماستیک های درزبندی ترکها و درزها :

ماستیک‌ها مزایای فراوانی دارند که همین موضوع باعث می‌شود تا یکی از محصولات پرطرفدار در بحث آب بندی باشند. کیفیت بالای آن و همچنین حفظ سطحی صاف و نرم باعث شده تا ماستیک به یکی از پرطرفدارترین مواد آب بندی بتن در سطوح خارجی تبدیل شود. با وجود داشتن سطحی نرم و صاف، ماستیک‌ها در داخل مدل جامد و محکم خود را حفظ می‌کنند و آب بندی به نحو احسن انجام می‌شود. در سطوحی که در آن‌ها از ماستیک استفاده شده است، دیگر نیازی به بتونه کاری نیست. هم چنین از ماستیک‌ها به خاطر خاصیت آب بندی‌ شان می‌توان در فضاهای خارجی مانند پشت بام یا حیاط نیز استفاده کرد؛ به طور آب بندی پشت بام و حیاط برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل آن‌ها. همچنین ماستیک‌ها تقریبا تنها مواد مناسب موجود برای استفاده در قسمت‌هایی از ساختمان هستند که دماهای بالا یا پایین دارند. مزایای بسیار زیاد ماستیک پلی یورتان باعث شده است تا این محصول یکی از محصولات پر طرفدار در بین ماستیک های مختلف باشد و همچنین به صورت کلی یکی از مواد پرطرفدار در زمینه ‌ی آب بندی می باشد. کیفیت بالای این ماده و داشتن سطحی نرم و صاف باعث شده تا ماستیک پلی یورتان یکی از پرطرفدارترین مواد آب بندی بتن در سطوح خارجی بتنی و غیر بتنی باشد.