سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی چسب سیلیکونی و درزگیر برای آب بندی نما

نظر

کارایی چسب سیلیکونی و درزگیر برای آب بندی نما : چسب سیلیکون از مواد پلیمری تولید می شوند که بسته به محل و دمای مورد استفاده متفاوت می باشند. به عنوان مثال در محل هایی که در مجاورت حرارت بالا هست از چسب سیلیکون حرارتی استفاده می شود. در محل هایی که تراکنش شیمیایی نباید شکل بگیرد ( آینه ) از چسب سیلیکون خنثی استفاده می شود. به طور کلی این چسب به واسطه ترکیبات خاص خود قابل استفاده در حرارت های بالا و بسیار پایین می باشد و کاربردهای فراوانی دارند.

کارایی چسب سیلیکونی و درزگیر برای آب بندی نما

چسب سیلیکونی و درزگیر که همان چسب آکواریوم می باشند و برای پر کردن درز پنجره و آب بندی شیشه, درزگیری بین شیشه و فرم, حفره های روی نما, آب بندی کاشی کاربرد دارند. چسب سیلیکون، از چسب هایی است که برای چسباندن قطعات شیشه و چسباندن کاشی، آلومینیوم و سرامیک کاربرد دارد.دیگر ویژگی این چسب ها نیز مقاومت در برابر فشار، انعطاف پذیری، بسیار مناسب برای آب بندی کردن نما ساختمان و جلوگیری از رشد گیاهان گوناگون مانند قارچ ها و کپک ها نام برد. چسب پلی اورتان ،که مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد و قابلیت رنگ خوری عالی دارد.

آب بندی نمای ساختمان آب بندی نمای ساختمان, چسب سیلیکون درزگیری نما

در نمای ساختمان به مرور زمان و بعد از مدتی برخی درزهایی ایجاد می شود که موجب نفوذ آب به دیوار داخل خانه می شود مخصوصا در نما های سنگی مانند مرمریت و سنگ تراورتن که دارای درصد جذب آب بالایی می باشد و در موقع بارندگی آب را جذب نموده و مستقیما به دیوار داخل هدایت می کند و باعث ایجاد رطوبت و نم بر روی دیوارهای خانه می شود گرفتن این درز ها و سایر خراب کننده های سطح نمای ساختمان را آب بندی نما می گویند. این مخرب های سطح نما ناشی از برف و باران و گرد و غبار و باد و نور شدید خورشید می باشد که در طول سال و در تمامی فصل های سال با آن رو به رو هستیم. از آب بندی نما به منظور جلوگیری از رطوبت و نفوذ باران استفاده می شود و همچنین آب بندی نما مانع نفوذ گرما و همچنین سرما در فصل های مختلف به داخل ساختمان می شود و می توان گفت این روش مانع شوره زدگی نما می شود و از مهمترین کاربرد آن می توان برای جلوگیری از آلودگی نما نام برد. برای اجرای چسب سیلیکون در نما معمولا بعد از انجام تمیز کاری ,نوبت به مرحله اجرای چسب آکواریم می رسد. روال انجام و اجرای آن با گان مخصوص خودش اجرا می شود. پس اجرای درزگیری نما و یا سطوح باید زمانی معادل 30 دقیقه صبر کنید. البته زمان استاندارد برای گیرایی این نوع چسب ها معمولا 2 تا 3 روز می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول و اجرای آب بندی نما با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.