سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب ایزوگام پشت بام در مناطق سردسیر و گرمسیر

نظر

نصب ایزوگام پشت بام در مناطق سردسیر و گرمسیر : معمولا ایزوگام ها را بر اساس منطقه و نوع قیر بکار رفته در آن ها، به سه دسته تقسیم بندی می کنند، که مرغوب ترین آنها ایزوگام پلیمری پلاستیکی مخصوص آب و هوای معتدل گرمسیر و در درجه بعدی ایزوگام پلیمری الاستیکی مخصوص آب و هوای سردسیر است. در ساخت هر دو نوع ایزوگام نام برد شده، از قیرخالص پالایشگاهی استفاده شده است. این امر محبوبیت و کیفیت محصول نهایی را ارتقا می بخشد.

نصب ایزوگام پشت بام در مناطق سردسیر و گرمسیر

انتخاب بهترین ایزوگام باید با توجه به معیارهایی انجام شود. عوامل زیادی در انتخاب نوع محصول تاثیرگذارند. از جمله این عوامل می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ایزوگام مناطق سردسیر ایزوگام مناطق سردسیر, ایزوگام کاری ساختمان

1- محل زندگی :

با توجه به محل زندگی ما ممکن است بهترین نوع ایزوگام نیز متفاوت باشد. بهترین نوع ایزوگام برای یک منطقه گرمسیر ممکن است برای یک منطقه سردسیر مناسب نباشد. از سوی دیگر عکس این قضیه نیز صادق است. اولین مرحله در انتخاب ایزوگام این است که اقلیم آب و هوایی محل زندگی خود را مشخص کنیم. برای مثال برای مناطق گرمسیری نوع پلیمری پلاستیکی می‌تواند بهترین برند ایزوگام باشد. اما برای مناطق سردسیری باید از نوع پلیمری الاستیکی استفاده شود.

2- محل اجرای ایزوگام :

در انتخاب نوع ایزوگام باید به محل نیز توجه شود. چه قسمتی از ساختمان باید عایق‌کاری شود؟ ایزوگام‌ها انواع مختلفی دارند که آن‌ها را می‌توان به انواع مختلف تک‌لایه، دولایه، ساده و طرح‌دار و … تقسیم‌بندی کرد. ممکن است یک ایزوگام تک‌ لایه کیفیت بالایی داشته و در نوع خود از بهترین عایق رطوبتی باشد. اما اگر بهترین نوع ایزوگام برای پشت بام و سرویس‌ بهداشتی استفاده شود، عایق مناسبی نخواهد بود. برای هر هدف و هر محلی یک نوع عایق پیشنهاد می‌شود. در نتیجه باید در انتخاب بهترین ایزوگام به محل عایق‌کاری نیز توجه شود.

از جمله ویژگی های منحصر به فردی که لازم است ایزوگام های متناسب با اقلیم سردسیر داشته باشند می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ایزوگام نامرغوب بوی نامطبوعی مانند بوی گازوئیل و مازوت پالایش نشده دارد. در حالیکه ایزوگام های مرغوب سردسیری، بوی نامطبوع ندارد و از نظر ظاهر شفاف هستند.
  • ایزوگام نامرغوب به علت دارا بودن مواد اولیه از جنس بد، دارای وزن 40 کیلو گرم و ضخامت 3 میلیمتر می باشد. این در حالیست که ایزوگام های مرغوب از جنس اعلا، وزن 40 کیلو گرم و ضخامت بیشتر از سه و نیم میلیمتر را دارا هستند.
  • هنگام لمس ایزوگام نامرغوب دست شما با رنگ و چربی آغشته می شود در حالیکه ایزوگام های مرغوب هنگام لمس شدن اثری بر دست و لباس شما باقی نمی گذارند.
  • ایزوگام نامرغوب در دمای 10 درجه شکننده می شود و ترک بر میدارد، اما ایزوگام مرغوب سردسیری پس از مدتی باقی ماندن در فریزر یخچال و تا خوردن، دچار هیچگونه شکستگی و آسیب نمی شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.