سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه سیلیکون های شفاف برای سینک ظرفشویی

نظر

عرضه سیلیکون های شفاف برای سینک ظرفشویی : سیلیکون شفاف ایزو سیلیکونی تک جزئی با سیستم خشک شدن اسیدی می باشد. سیلیکون 100% خالص و بدون افزودنی و ناخالصی می باشد و مواد آن خارجی می باشد. همچنین آنتی باکتریال بوده و به هیچ عنوان تغییر رنگ و کپک نمی زند. از این سیلیکون برای انجام طیف گسترده ای از امور درزگیری و شیشه بری و آب بندی مورد استفاده قرار می گیرد. این درزگیر برای سطوح نا متخلخل مصالح رایج ساختمانی مناسب است. سیلیکون های عمومی و خالص محصولاتی تک جزئی و بر پایه پایه هستند.

عرضه سیلیکون های شفاف برای سینک ظرفشویی

این چسب پس از خشک شدن خاصیت ارتجاعی خود را برای همیشه حفظ می کنند. قدرت چسبندگی بسیار خوبی به مصالح ساختمانی رایج را دارد و در دراز مدت ترک نمی خورد و تغییر رنگ نمی دهند. در مقابل بسیاری از مواد شیمیایی و مواد شوینده و پاک کننده مقاوم می باشد و در تمام فصول سال قابل استفاده هستند. این نوع سیلیکون ها بوی ضعیف سرکه ای دارند که ناشی از اسیدی بودن آن هستند. این محصول در پنج رنگ شفاف و مشکی و سفید و قهوه ای و خاکستری موجود می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب آب بندی سیلیکونی چسب آب بندی سیلیکونی, عایق سینک ظرفشویی

مزایای چسب سیلیکونی آب بندی :

  • دارای مقاومت بالای مکانیکی و استاتیکی
  • دارای خاصیت انعطاف پذیری بالا
  • قابلیت مقاومت الکتریکی بالا
  • تولید شده با درجه سختی مختلف
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • دارای مقاومت در محیط های شیمیایی
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • دارای خاصیت کشسانی

یکی از راه‌های گرفتن درزها و پرکردن فضاهای خالی بین سطوح استفاده از درزگیرها است. چسب سیلیکون انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها خواص مشابهی مانند چسب‌ها دارند. محصول فوق نیز این‌گونه بوده و نوعی چسب درزگیر محسوب می‌شود. چسب سیلیکون شفاف که 280 میلی لیتر حجم آن است چسباندن شیشه های آکواریوم، چسباندن شیشه و به عنوان درزگیر سینک ظرفشویی در آشپزخانه و … می باشد. چسب سیلیکونی همان ماهیت و نقش خمیر سیلیکونی را در انتقال هر چه بیشتر و بهتر حرارت قطعات الکترونیکی به هیت سینک آلومینیومی را ایفا می کند با این تفاوت که خود دارای خاصیت چسبندگی و چسباندن دارد، لذا در مواردی که قطعه شما قابلیت پیچ و مهره کردن و اتصال محکم به هیت سینک را نداشته باشد، می توانید یا بهتر بگوییم باید از چسب سیلیکونی بجای خمیر سیلیکونی استفاده کنید. روش کار نیز همانند خمیر سیلیکون است بطوریکه کافیست مقدار کم و مناسبی از آن را بر روی هیت سینک مالیده و سپس قطعه مورد نظر را بر روی آن قسمت قرار داده و کمی تحت فشار قرار دهید و چندین ساعت صبر کنید تا چسب سیلیکون کاملاً خشک شود البته در حین داغ شدن چسب هرچه بهتر و بیشتر خشک و محکم تر خواهد شد .