سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توزیع انواع عایق رطوبتی نمای نانو در خاورمیانه

نظر

توزیع انواع عایق رطوبتی نمای نانو در خاورمیانه : عایق نانو واترسیل نوعی عایق بی رنگ سطوح ، ضد لک ، خود تمیز شونده ، ضد خش عایق رطوبتی نانو که پس از اجرا لایه ای بسیار سخت و ضد سایش و ضد لک و خود تمیز شونده خواهد شد و مناسب همه ی سطوح نما و دیوار و حتی کف پارکینگ ها که تردد خودرو وجود دارد می باشد و این لایه پس از اجرا اگر کثیف شود یا حتی روی آن رنگ آمیزی یا خطاطی شود به راحتی پاک و تمیز خواهد شد.

توزیع انواع عایق رطوبتی نمای نانو در خاورمیانه

انتخاب عایق مناسب جهت آب بندی نما، بر اساس نوع نما و جنس نما و عمر ساختمان و محل نشت آب متفاوت خواهد بود، برخی راهکارها و عایق مناسب آن را در ذیل تقدیم می کنیم و درصورت درخواست انجام خدمات و اجرای عایق نانویی بر روی ساختمان خود با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

عایق های ضد آب سازی نمای ساختمان با توجه به نوع نما به شرح زیر است:

1- اگر نمای ساختمان از جنس تراورتن سفید یا سنگ لایمستن باشد عایق بندی نما به شرح زیر است :
راهکار :ابتدا با پودر  بندکشی الیافی مخصوص باید درزها  کاملا پر شود و  و در کنار پنجره ها ، علاوه بر پر کردن درزها با درزگیر  مخصوص ، یک لایه میلیمتری با ماده PL اجرا شود و سپس ماده واترسیل (عایق نانو ) روی کل نما پاشیده شود.

عایق بندی نما ساختمان در شمال عایق بندی نما ساختمان در شمال, محصولات نانو نما سازه

2- اگر نمای ساختمان ، سنگ تراورتن شکلاتی یا قهوه ای یا  تیره است.
راهکار : ابتدا با ملات درزگیر الیافی مخصوص باید اگر بند خالی است با دقت بندها پر شود و در کنار پنجره ها ، علاوه بر پرکردن درزها با ملات مخصوص ، یک لایه میلیمتری با ماده PL اجرا شود و  سپس اگر قصد داریم نما اندکی جلا و یا براقیت پیدا کند  ماده دبکوسیل cیا  f روی کل سطح ترجیحا با برس اجرا شود و اگر فقط بخواهیم ضد آب شود و ماده واترسیل روی کل نما با اسپری سمپاش معمولی پاشیده شود.

3-اگر نما آجر باشد.
راهکار :ابتدا با ملات بندکشی مخصوص باید روی بندها کاملا یک لایه ایجاد شود و اگر بند خالی است با دقت بندها پر شود و در کنار پنجره ها ، علاوه بر پرکردن درزها با ملات مخصوص، یک  لایه میلیمتری با ماده PL اجرا شود و سپس اگر قصد داریم نما اندکی جلا و یا براقیت پیدا کند ماده دبکو سیل c یا  f روی کل سطح ترجیحا با برس اجرا شود و اگر فقط بخواهیم ضد آب شود و ماده واترسیل روی کل نما با اسپری سمپاش معمولی پاشیده شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.