سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش آب بندی کردن نما ساختمان با مواد نانو

نظر

روش آب بندی کردن نما ساختمان با مواد نانو: عایق کاری به معنای ایجاد یک پوشش محافظ برای پشت بام، دیوار، کف، نما سازه، تاسیسات، لوله ها و … در برابر نفوذ آب و رطوبت است. رطوبت از طریق خاک و یا به دلیل بارندگی ناشی می شود و ممکن است از طریق بدنه یا سطح دیوار و یا زمین و پی جذب ساختمان شود. استفاده از عایق رطوبتی در جهت کنترل رطوبت منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

روش آب بندی کردن نما ساختمان با مواد نانو

به منظور جلوگیری از نفوذ باران و همچنین رطوبت از آب بند کردن نما استفاده می شود. آب بندی  کردن نما از نفوذ سرما و همچنین گرما در فصول مختلف به داخل ساختمان جلوگیری می کند. آب بندی کردن نما از شوره زدگی نما جلوگیری می کند. یکی از مهمترین کاربردهای آب بندی کردن نما را میتوان در جلوگیری از آلودگی نما نام برد. از مواد گوناگونی به منظور آب بندی کردن نمای ساختمان استفاده میشود که چسب های پلی اورتان و همچنین سیلیکون از مهمترین این مواد هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی و درزگیری نما ساختمان آب بندی و درزگیری نما ساختمان, عایق نانو نما ساختمان

اجرای انواع آب بندی، عایق بندی و ضد آب کردن نما ساختمان و سطوح داخلی توسط شرکت گوهر ابنیه پایتخت :

  • مقاوم سازی و ضد آب کردن نمای ساختمان با بند کشی کردن و پر کردن فاصله و درز بین سنگ ها و جلوگیری از نفوذ آب به پشت سنگ نما.
  • درز بندی نمای شیشه ای با چسب های سوپر سیلیکون و مقاوم در برابر UV.
  • عایق بندی انواع نما در برابر رطوبت، حرارت و صوت.
  • لکه گیری و اجرای سیمان کاری.
  • پوشاندن درز انقطاع با ورق گالوانیزه، پلاستوفوم و یا توری.
  • بازسازی و ترمیم انواع نمای ساختمان.
  • ضد آب سازی کامل ساختمان ها اعم از نمای خارجی و فضاهای داخلی و سازه ها با فناوری نانو.

رنگ ضد آب و عایق رطوبت :

رنگ ضد آب نانو نما با نفوذ بالا یکی از انواع رنگ نانو از مواد غیر سمی تشکیل شده است و به صورت محلول در آب و با نفوذ بالا باعث ایجاد خاصیت آبگریزی زیادی در سطوح متریال های ساختمانی می شود. این محصول با ایجاد واکنش و نفوذ تا عمق حدود 5 میلی متر از سطح منافذ و خلل و فرج بتن، سطوح سیمانی، سنگی، آجری و سطوح با جذب پایین، پوشش آبگریزی قوی ایجاد کرده و باعث تشکیل لایه ای یکپارچه و مقاوم در برابر نفوذ آب می شود. در نتیجه باعث محافظت سطوح در برابر صدمات ساختاری و ظاهری ناشی از جذب رطوبت مانند شوره زدگی، یخ زدگی، رشد قارچ و کپک و غیره می گردد.