سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع رنگ ضد خوردگی فلزات در سراسر ایران

نظر

خرید انواع رنگ ضد خوردگی فلزات در سراسر ایران : رنگ ها که مخلوطی از رنگ دانه ها با روغن های خشک کننده هستند، عموما پوشش هایی چسبنده هستند. رنگ دانه ها معمولا پودرهای خشکی هستند که در محیط رنگ نامحلول بوده و مخلوط نمودن آن ها از طریق روش های پراکنده سازی صورت می گیرد. دامنه تغییرات آن ها از اکسید تیتانیوم، اکسید سرب، اکسید آهن و یا ترکیبات دیگری مانند کرومات روی، کربنات سرب، خاک رس مخصوص و… هستند. فسفات های روی مهم ترین رنگ دانه های مصرفی در رنگ های ضد خوردگی هستند.

خرید انواع رنگ ضد خوردگی فلزات در سراسر ایران

رنگ های پخته یا کوره ای انواعی از رنگ ها هستند که خشک شدن و سفت شدن آنها مستلزم حرارت دادن و پختن آن ها در کوره های مخصوص است، تا حلال های موجود تبخیر شده و پوششی کاملا پلیمریزه و محکم باقی بماند.مقاومت در برابر خوردگی نانو پوشش اپوکسی می‌تواند به خواص سد کنندگی نانو ذرات مربوط باشد. اپوکسی بستر قرارگیری نانوذرات بوده و با اضافه شدن نانوذرات به چسبندگی بین اپوکسی و سطح فلزی بهبود می‌یابد. این ذرات با کاهش حفرات موجود در پوشش و افزایش مسیر نفوذ برای محلول خورنده، خواص سد کنندگی بهتری را در پوشش‌های پلیمری ایجاد می‌کند. طبق آزمون مه نمکی مطابق با ASTM B117-16، افزودن نانو مواد به رنگ موجب افزایش در خاصیت ضد خوردگی آن می‌شود. خوردگی یکی از پرهزینه‌ترین مسائل و مشکلات برای صنعت است که سبب اتلاف هزینه‌های بسیار زیاد و صرف وقت و کار نیروی انسانی در این زمینه می‌شود.

رنگ ضد خوردگی فلزات رنگ ضد خوردگی فلزات, عایق بندی با رنگ

این هزینه‌ها می‌تواند به طور مستقیم در استفاده از رنگ‌ها و مواد بازدارنده در فرآیند خوردگی، تعمیر قطعات فلزی یا استفاده از فولاد صرف شود و به طور غیرمستقیم در هزینه‌های ناشی از خرابی، خطرات زیست‌محیطی، تعطیلی و ازکارافتادگی یک کارخانه تاثیرگذار باشد. امروزه هزینه سالانه خوردگی به اضافه هزینه حفاظت، از 200 دلار تا 3 هزار دلار سرانه در کشورهای پیشرفته صنعتی می‌رسد که حدود 3/5 تا 5 درصد درآمد ناخالص ملی آن کشورهاست. خوردگی مربوط به فرآیندهای عملیاتی شامل انتقال اسیدهای آلی و ذرات سولفور به ویژه در دماهای بالا و همچنین مربوط به قسمت‌های انتقال آب مربوط به خوردگی در اثر واکنش رطوبت و اکسیژن با فلز است. مقدار مبالغ مصرف شده در کنترل خوردگی، تحت تاثیر شرایط اقتصادی در آن صنعت است. به عنوان نمونه، سیستم تولیدی یک پالایشگاه، نیروی حیاتی آن است. آسیب‌دیدگی در هر مخزن تولیدی، به ویژه در خطوط مخازن اصلی هزینه گزافی را به پالایشگاه تحمیل می‌کند که این هزینه‌ها بسیار بالاتر از هزینه نگهداری و حفاظت آنها است. از نظر اقتصادی پالایشگاه‌ها وابسته به قیمت بازار جهانی هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.