سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش آب بندی سازه های قدیمی با چسب ماستیک

نظر

روش آب بندی سازه های قدیمی با چسب ماستیک : در سازه هائی که مدت زمان طولانی از ساخت آنها گذشته و با توجه به بروز یکی از عوامل مخرب در سازه و بدلیل ایجاد رطوبت در سطح سازه و نیاز به انجام عایق کاری مجدد ، پیشنهاد می گردد ابتدا در صورت امکان نسبت به تخلیه بند کش های قدیمی اقدام نموده و سپس با افزودن مایع درزگیر و آب بند کننده نانوئی به پودر سیمان سفید و ترکیب کامل این دو ماده با همدیگر و دوغاب بدست آمده را با استفاده از یک دستکش لاستیکی (و یا تی لاستیکی) بر روی سطح مورد نظر اجرا نموده و بلافاصله به وسیله یک تکه پارچه جاذب آب (گونی کنفی ) اضافه دوغاب را از روی سطح پاک می نمائید. جهت کنج ها با اضافه نمودن پودر سیمان سفید به مخلوط دوغاب ، و تهیه خمیر ، نسبت به اجرای ماهیچه کشی با ضخامت مورد نیاز (سه تا پنج میلی متر) اقدام نمائید.

روش آب بندی سازه های قدیمی با چسب ماستیک

نحوه استفاده صحیح از چسب درزگیر و سیلیکون برای آببندی و هوابندی مناسب درزهای در و پنجره :

1- ابتدا محل مورد نظر برای آببندی و هوابندی را با یک دستمال به خوبی تمیز نمایید و مطمئن شوید محل استفاده چسب خشک است .
2- در صورتی که محل درز پنجره مورد نظر شما بیشتر از 4 یا 5 میلیمتر می باشد ابتدا از چسب درزگیر ماستیک برای پر کردن فضای خالی آن استفاده بفرمایید و برای آببندی کردن آن از یک لایه چسب سیلیکون استفاده بفرمایید .
3- برای مدت 2 تا 3 ساعت در روزهای آفتابی و بیش از پنج ساعت در روزهای ابری برای خشک شدن زمان بدهید .

4- از چسب های درزگیر ماستیک فقط و فقط برای لایه زیرین استفاده کنید و برای فضای در معرض آب و باران از چسب آکواریوم یا همان سیلیکون استفاده نمایید.

مشخصـات محصول درزگیری و آببندی :

مواد درزگیری سطوح قدیمی مواد درزگیری سطوح قدیمی, انواع چسب درزگیری

– ضد آب کننده دوغاب بند کشی های ، پروژه های در حال ساخت و قدیمی انواع کاشی سرامیک ، موزائیک و سنگ

– بهره مندی از فناوری نانو (نفوذ پذیری به عمق سازه)

– مقاومت بالا در برابر شوینده ها (جوهر نمک ، سفید کننده ها ) و مواد شیمیائی

– اجرای آسان بدون نیاز به داشتن مهارت خاص

– دارای خاصیت الاستیسیته (کش سانی) و انقباض کمتر

– آنتی باکتریال

– بدون بو

فقط کافی است قبل از شروع درزگیری محل مورد نظر را کاملا تمیز کنید. برای این کار می‌توانید از اشیا نوک تیز و یا سنباده استفاده کنید. زمانی را برای درزگیری انتخاب کنید که مدتی از آن محل استفاده نمی‌کنید. درزگیر را روی محل اعمال کنید و با کاردک همراه محصول اضافات خمیر را جمع آوری کنید. تا خشک شدن خمیر از شستشوی آن خودداری کنید تا مواد خشک و محکم شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.