سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا و معایب ایزوگام کاری سرویس های بهداشتی

نظر

مزایا و معایب ایزوگام کاری سرویس های بهداشتی : عایق بندی مناسب خانه به ما کمک می کند تا در مصرف هزینه‌های انرژی خانه صرفه جویی شود. سرویس بهداشتی و حمام، یکی از محل هایی هستند که باید به طور کامل از نظر نم و رطوبت عایق شوند. در غیر این صورت به دلیل رطوبت بالا در این محل‌ها دیوار ، کف و سقف به مرور زمان پوسیده و خراب می شوند. یکی از روشهای مناسب و متداول برای عایق کاری سرویس های بهداشتی و حمام استفاده از این ایزوگام می باشد. که البته این کار باید با دقت کامل انجام شود .

مزایا و معایب ایزوگام کاری سرویس های بهداشتی

مزایا ایزوگام سرویس مزایا ایزوگام سرویس, عایق رطوبتی ایزوگام کاری

مزایای ایزوگام سرویس بهداشتی :

  1. تمیزی کار نسبت به روش های دیگر بیشتر است.
  2. وزن سبکی دارد.
  3. نسبت به عایق های رطوبتی دیگر قیمت مناسب تری دارد و با صرفه تر است.
  4. یکی از برتری‌های ایزوگام سرویس بهداشتی، سهولت در نصب ایزوگام است.
  5. تمیزتر بودن اجرای ایزوگام نسبت به اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی.
  6. سبک و نازک بودن ایزوگام برای نصب در زیر کاشی و …
  7. پایین بودن قیمت خرید ایزوگام.
  8. بیشتر بودن سرعت اجرای ایزوگام در مقایسه با قیرگونی.
  9. افزایش ارزش ملک با عایق بندی مناسب

معایب ایزوگام سرویس بهداشتی :

غالباً بعد از انجام دادن سیمان کاری سطح دیوارها و کف ، سرویس بهداشتی و حمام ایزوگام می‌شود که این عمل مشکلاتی را ایجاد می‌کند که یکی از مهم ترین و متداول ترین آنها عدم چسبندگی و اتصال کامل سرامیک و کاشی به سطح دیوار یا کف می باشد که بعد از مدتی احتمال جدا شدن آن از سطح نیز وجود دارد . برای پی بردن به این موضوع می توانیم به دیوار چند ضربه وارد کنیم که هرجا صدای بم و کوبیده شدن شنیده شد کاشی و سرامیک از سطح جدا شده است و این به خاطر وجود ایزوگام زیر آن می باشد.

میزان عمر و ماندگاری این عایق‌ها به نوع و مرغوبیت مواد به کار رفته در آن، رعایت اصول نصب آن‌ها و … بستگی دارد. اگر از ماده اولیه مرغوب در تهیه این عایق‌ها استفاده شود؛ هر دوی آن‌ها می‌توانند برای مدت زیادی نیاز کاربر را برطرف نمایند. اما مهم‌ترین مسئولیت شما به عنوان یک کاربر، در ابتدای کار است. اگر اجرای عایق‌ بندی ساختمان را به فردی ماهر واگذار کنید و از کیفیت مواد اولیه به کار رفته در این عایق‌ها نیز مطمئن باشید؛ می‌توانید با خیال راحت از برای مدت حداقل 10 سال از این عایق‌ها استفاده کنید. جهت اطلاع از فروش محصول و مشاوره با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.