سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماستیک درزبند بتن چیست موارد مصرف آن

نظر

ماستیک درزبند بتن چیست موارد مصرف آن : ماستیک چیست ؟ ماستیک یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد. ماستیک ها انواع مختلفی دارند.از جمله انواع ماستیک ها موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان و اپوکسی ، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و ... می باشد. ماستیک ها بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از ماستیک ها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانال های آبیاری می باشند.

برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای ترمیم ترک های آسفالت کاربرد دارند . نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود.بتن قدیمی ، درزهای کنترل :مواد کهنه باید به طور کامل از سطح زدوده گردد. به وسیله الماس یا سایر ابزار مناسب درز را تا زاویه 90 درجه و عمق 25 میلیمتر بسابید . لبه های تیز باید به صورت عمودی سابیده شود. دیواره درز باید عاری از رطوبت ، مواد خارجی و رطوبت باشد .سطح به وسیله ایربلاست یا خلا کاملا تمیز شود .ماستیک گرم اجرا 302 که این ماستیک بر پایه قیر اصلاح شده با پلیمر تولید گردیده و جهت درزگیری سطوح بتنی به کار می رود.

ماستیک گرم اجرا, چسب ماستیک بتن

مزایای استفاده از ماستیک گرم اجرا 302BCS  :

  • مقاومت در برابر تغییر دما
  • الاستیسیته بالا
  • چسبندگی عالی به بتن و سنگ
  • مقاومت در برابر جاری شدن

ماستیک گرم ریز 303 که یک نوع ماستیک درزگیر می باشد، جهت پر نمودن و آب بندی درزها روی سطوح بتنی و همچنین مقاوم در برابر حلال های نفتی و سوخت که به صورت گرم اجرا می شود. لین محصول برای پر نمودن درزهای انبساط در فرودگاه ها، تعمیرگاه ها، محوطه بارگیری هواپیما، اتوبان ها، خیابان ها، جاده ها، کف کارخانه ها، انباری های تجهیزات نظامی، تصفیه خانه فاضلاب استفاده می گردد. بیشترین استفاده چسب بتن مایع BCS 500مربوط به کارهای تعمیراتی می باشد. زیرا با ملات مخلوط یکنواخت و همگنی تشکیل داده و ضمن آنکه مانع تراوش آب و تفکیک دانه های ریز و درشت می شود، میزان چسبندگی بتن تازه را با بتن قدیمی زیر آن، افزایش می دهد. موارد کاربرد این نوع چسب بتن برای تعمیر آسیب دیدگی های بتن، و مُک های بتن با کمک ترمیم کننده ، تعمیر و ترمیم سازه های بتنی مانند، پل ها سدها، کانال های آب، کف سالن ها، ساختمان ها، پله ها و جداول کنار خیابان ها ، آب بندی دیوارهای استخر و منابع آب ، چسباندن قطعات خشک بتنی و غیره به یکدیگر می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.