سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی عایق رطوبتی نانو واترسیل ضد لک

نظر

کارایی عایق رطوبتی نانو واترسیل ضد لک  : مایع نفوذگر سیلیکاتی بر پایه نانو ، تولیدی پادنار ، کاملا بی رنگ که با نفوذ خود به بافت مصالح، باعث ایجاد خاصیت آب بندی درازمدت می گردد، بدون اینکه کوچکترین تغییر رنگ یا براقیت ایجاد کند.با این محصول میتوان کلیه سطوح بتنی ، سنگی،آجری،خشتی ، سیمانی و...،گچی ،کاهگلی و..را صد درصد و برای مدت طولانی ضد آب نمود. مایع سیلیکاتی نانو و شفاف که با نفوذ خود به بافت مصالح باعث ایجاد خاصیت آب بندی دائمی می کردد. از این محصول میتوان در کلیه سطوح سنگی،آجری،خشتی ، سیمانی و بتونی،گچی ،کاهگلی و..استفاده کرد.

کارایی عایق رطوبتی نانو واترسیل ضد لک

عایق رطوبتی نانو پس از اجرا لایه ای بسیار سخت و ضد سایش و ضد لک و خود تمیز شونده خواهد شد و مناسب همه ی سطوح نما و دیوار و حتی کف پارکینگ ها که تردد خودرو وجود دارد می باشد و این لایه پس از اجرا اگر کثیف شود یا حتی روی آن رنگ آمیزی یا خطاطی شود به راحتی پاک و تمیز خواهد شد. عایق نفوذگر واترسیل مایع نفوذگر سیلیکاتی بر پایه نانو ، کاملا بی رنگ که با نفوذ خود به بافت بتن و دیگر مصالح ، باعث ایجاد خاصیت آب بندی درازمدت می گردد، بدون اینکه کوچکترین تغییر رنگ یا براقیت ایجاد کند. با این محصول می توان کلیه سطوح بتنی ، سنگی،آجری،خشتی ، سیمانی و…،گچی ،کاهگلی و.. را صد درصد و برای مدت طولانی ضد آب نمود. مایعی است سیلکاتی بر پایه آب و شفاف که با نفوذ خود به بافت مصالح باعث ایجاد خاصیت آب بندی دائمی می گردد. از این محصول می توان در کلیه سطوح بتنی ، سنگی، اجری، خشتی، سیمانی و بتونی، گچی، کاهگلی و... استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش واترسیل سطوح پوشش واترسیل سطوح، عایق بندی با واترسیل

این محصول عمر طولانی ،هزینه کم،کاربری آسان ،جلوگیری از تخریب سازه ها،غیر قابل اشتعال و ضد آب کننده ی کلیه سطوح بتن ،سنگ،چوب، کاهگل ،سیمان، آجر ،گچ و ... این مواد با نفوذ در بتن ،هیچ گونه تغییر رنگی و یا براقیتی در سطح ایجاد نمی کند. به راحتی میتوان این محصول را به وسیله ی اسپری ،برس و یا غلطک روی کلیه سطوح اعمال نمود. این مواد مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید و بدون عوارض فردی بوده و دوستدار محیط زیست می باشد. این مواد با نفوذ در بتن ،هیچ گونه تغییر رنگی و یا براقیتی در سطح ایجاد نمی کند. به راحتی می توان این محصول را به وسیله ی اسپری ،برس و یا غلطک روی کلیه سطوح اعمال نمود.