سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد انواع عایق سفید بام پوشش آب بند

نظر

کاربرد انواع عایق سفید بام پوشش آب بند : نانو عایق رطوبتی بام نوعی پوشش آب بندکننده است که از مواد پلیمری و الاستومری بر پایه آب ساخته شده است و پس از خشک شدن، لایه ای الاستیسیته و کاملاً آب بند روی سطح تشکیل می دهد . عایق سفید نانو ( بام سفید ) برای اجرا بر روی کلیه سطوحی که نیاز به عایقکاری دارند ؛ اعم از فلزی ، سیمانی ، موزائیک ، ایزوگام و آسفالت های ترک خورده ، چوب و کلیه سطـوح آماده سازی شده جهت اجرا ، غیر از سطوح چرب ، جلبک زده و خاکی ، مناسب می باشد. از عایق رطوبتی سفید پلیمری می توان برای برای پشت بام استفاده کرد. عایق سفید بام باعث می‌شود تا ساختمان در برابر اشعه خورشید مقاومت بالایی داشته باشد و با انعکاس نور خورشید تعادل هوایی را در ساختمان ایجاد می‌کند.

کاربرد انواع عایق سفید بام پوشش آب بند

عایق سفید بام یکی از موارد مهم در ساخت و ساز و نگهداری ساختمان است که برای حفظ دما و رطوبت مناسب در داخل ساختمان اهمیت بسیاری دارد. خرید عایق سفید بام به منظور جلوگیری از انتقال حرارت و سرما و حفظ دمای مناسب در داخل ساختمان استفاده می‌شود. نواع مختلفی از عایق بام برای متناسب سازی با نوع ساختمان و منطقه جغرافیایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. عایق سفید بام همچنین می‌تواند در جلوگیری از نفوذ رطوبت و حفظ ایمنی ساختمان نیز موثر باشد. بنابراین، خرید عایق بام از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید با دقت و انتخاب صحیح انجام شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید نانو عایق سفید نانو, انواع پوشش بام سفید

ویژگی های عایق سفید بام :

  • رنگدانه اصلی آنها سفید و کمی متمایل به شیری می باشد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که این عایق ها در رنگ های مختلف دیگری نیز ارائه می شوند که تعداد آنها 10 رنگ متنوع می باشد.
  • پشت بام یک محیط باز می باشد لذا خورشید اولین عامل طبیعی آسیب زا می باشد. اما خوشبختانه نوع فرمولاسیون عایق سفید بام به گونه ای است که می تواند اشعه ماورای بنفش خورشید را خنثی کند.
  • اگرچه پشت بام یک سطح افقی می باشد اما نوع اجرای آنها محدود به بام ساختمان نیست. شما این امکان را دارید که بر روی سطوح ایستا یا عمودی نیز این پوشش ها را اجرا کنید.
  • مواد تشکیل دهنده آنها غالباً غیر سمی می باشد. این مشخصه در زمان اجرای این رنگ و همچنین پس از خشکی کامل آن حفظ خواهد شد.
  • شما نباید نگران اشتعال پذیری آن ها باشید چرا که عایق سفید بام قابلیت آتش گرفتن ندارد.
  • قدرت آن را دارند که ریزترین منافذ سطح بام را پر کنند در نتیجه ضد رطوبت بودن آنها در یک بازه زمانی بلند مدت حفظ خواهد شد.
  • غلظت این عایق رطوبتی پشت بام به حدی است که می‌تواند ترک های با ابعاد یک میلیمتر را نیز پوشش دهی کند.
  • میزان مصرف این عایق ها به ازای هر متر مربع حدودا 1500 گرم می باشد. البته این مقادیر زمانی صحت دارد که میزان ضخامت پوشش شما برابر یک میلی متر باشد.
  • در مقابل مواد شیمیایی، قلیاها و همچنین مواد روغنی و ترکیبات اسیدی که دارای شدت خورندگی پایین هستند مقاومت خوبی دارند.
  • خواص مکانیکی فوق العاده ای دارند و می توانند در برابر فشارها و نیروهای محیطی مقاومت داشته باشند.