سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین پوشش ضد خوردگی پلی یوریا در صنایع

نظر

بهترین پوشش ضد خوردگی پلی یوریا در صنایع : پوشش پلی یوریا یکی از مقاوم ترین متریال ها با کاربرد های بسیار زیاد از جمله عایق های رطوبتی، آببندی، کفپوش صنعتی ساختمانی و پوشش های خوردگی است که نسبت به سایر عایق ها و پوشش صنعتی نظیر کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان استقامت بالاتری دارد. همچنین بسیار محکم بوده و از انعطاف پذیری بسیار زیاد و مقاومت مکانیکی بالایی برخوردار است. اصولاً پلی یوریا در سازه‌های مختلف بتنی و فلزی می‌تواند ساختمان را در برابر حریق مقاوم کند‌. همچنین مانع از خوردگی ضربه شود و از ایجاد الکتریسیته جلوگیری کند. این مواد بیشتر در صنعت پتروشیمی برای پوشش لوله‌های انتقال و مخزن های مواد نفتی استفاده می‌شود. از طرفی پوشش های ضد خوردگی پلی اوره در لوله‌ های انتقال آب مانع از خورده شدن لوله‌ها می‌شود‌.

بهترین پوشش ضد خوردگی پلی یوریا در صنایع

در واقع این نوع عایق ها با جذب انرژی زیاد از ایجاد انفجار در برخی تجهیزات نظامی جلوگیری می‌کنند. اما خوب است بدانید که در بیشتر صنایع به عنوان کفپوش در ساختمان ها استفاده می‌شود و سطح هموار و یکنواختی را به وجود آورد. چون پس از اجرا هیچ نوع خلل و فرجی روی پوشش دیده نمی‌ شود بنابراین با جلوگیری از نفوذ نم، رطوبت و هر مایعات دیگر مانع از خوردگی و پوسیدگی قسمت‌های مختلف سازه می‌ شود. اما در خصوص کاربرد‌های مختلفی که عایق ضد خوردگی پلی اوره دارد، چه مواردی را می‌توانیم بیان کنیم؟ در این بخش به مهم‌ترین کاربرد‌های این نوع از پوشش‌ها می‌توانیم اشاره کنیم که هر کدام از آن‌ها سبب می‌شود تا پوشش‌های ضد خوردگی را در قسمت‌های مختلفی بتوان استفاده کرد. اماکن مختلفی همچون نیروگاه‌ها، عرصه‌های مربوط به پل‌ها، محیط‌های دریایی مختلف، تجهیزات مربوط به آب و فاضلاب‌ها، آسیاب‌هایی که مربوط به تولید خمیر کاغذ می‌شود، تجهیزات صنعتی و تولیدی مختلف، معابر و پارکینگ‌ها، بالکن‌ها، مخازن مختلف که در معرض مواد شیمیایی هستند، سردخانه‌ها و اماکن نگهداری مواد غذایی، کفپوش‌های صنعتی در مکان‌هایی مثل فرودگاه، انبار و سالن‌های تولیدی و… از جمله مهم‌ترین مکان‌هایی هستند که می‌توانیم از پوشش ضد خوردگی پلی اوره در آن‌ها استفاده نماییم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش های ضد خوردگی فلزات پوشش های ضد خوردگی فلزات, عایق کاری با مواد

پوشش ضد خوردگی یا عایق ضد خوردگی یک لایه محافظتی است که بر روی سطوح فلزی یا دیگر مواد قرار می‌گیرد تا از خوردگی و زنگ زدن آن‌ها جلوگیری کند. به فرآیند تخریب و فاسد شدن سطوح فلزی به دلیل تعامل با عوامل محیطی مثل رطوبت، هوازدگی، اکسیژن و مواد شیمیایی خوردگی گفته می‌ شود. پوشش ضد خوردگی معمولا به صورت یک لایه نازک از مواد مختلف بر روی سطوح فلزی اعمال می‌شود و وظیفه محافظت از فلز در برابر این عوامل را دارد.