سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی انواع فوم عایق XPS حرارتی کرج

نظر

نمایندگی انواع فوم عایق XPS حرارتی کرج : برای درک بهتر صفحه عایق حرارتی XPS، آگاهی از مفهوم پلی استایرن و اکستروژن حائز اهمیت است. پلی استایرن، یک پلیمر مصنوعی معطر از منومر استایرن است؛ ماده ای پتروشیمی، مایعی بی رنگ، با بویی شبیه آروماتیک ها که نقطه جوش آن 146 درجه سانتی گراد و جرم حجمی آن 0.9 گرم بر سانتی متر مکعب است. همچنین اکستروژن، یکی از روش ‌های حجمی، برای تغییر شکل مواد به منظور کاهش ضخامت یا سطح مقطع آنها است که در نتیجه آن، قطعاتی با سطح مقطع صاف و عمودی تولید می ‌شوند. برای انجام فرایند اکستروژن، ماده اولیه مورد نظر به درون قالب اکستروژن که سطح مقطع مورد نظر روی آن ایجاد و فشرده شده و در نتیجه، قطعه اکسترود شده با سطح مقطع قالب، تولید می ‌شود. 

نمایندگی انواع فوم عایق XPS حرارتی کرج

فوم عایق XPS ، از نوعی پلیمر، به نام پلی استایرن ساخته می شود. این محصول در فرآیندی مدرن و صنعتی، به صورت اکسترود تولید می گردد که همین امر یکی از دلایل مقاومت بالای این فوم ها است. در این روش، مواد اولیه در حالت گداخته، از طریق فشار از یک حفره با سطح مقطع به شکلی لوله ای یا ورقی، خارج می شوند. این روش باعث فشردگی و دانسیته بالا می گردد. چگالی این عایق نسبت به سایر عایق ها بالا بوده و ساختار آن نیز به شکل خالی از حرفه می باشد. همانطور که در ابتدا هم گفته شد، فوم های XPS به عنوان محصول تجزیه پذیر و سبز برای محیط زیست شناخته می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی نسوز عایق حرارتی نسوز, پوشش نسوز در کرج

مزیت های عایق حرارتی xp

  1. هدایت گرمایی پایین (ضریب هدایت حرارتی بین 0.035 تا 0.045 وات بر متر. کلوین که نشان می دهد عایق بسیار خوبی است. 
  2. مقاومت و نفوذناپذیری در برابر رطوبت
  3. مقاومت خوب در برابر شعله (کلاس B ساختمانی و خود خاموش)
  4. جذب رطوبت بسیار پایین (کمتر از 1%) 
  5. مقاومت فشاری بالا (مقاومت فشاری تقریبا تمام عایق ها پس از جذب آب کاهش می یابد , ولی در مورد xps تغییری نمی کند).
  6. تولید نکردن گازهای آلاینده (البته به شرط نداشتن CFS)
  7. چگالی یکنواخت در تمام حجم
  8. استحکام بالا در برابر ضربه و فشار
  9. مقاوم به رشد باکتری ها و قارچ ها.

فوم عایق XPS نوع خاصی از عایق های حرارتی، صوتی و رطوبتی هستند که با تکنولوژی مدرنی ساخته می شوند. نام این محصول (XPS)، مخفف عبارت Extruded Poly Styrene به معنی پلی استایرن اکسترود شده می باشد. این محصولات که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند، در ساخت و سازهای ساختمانی، کارگاهی و صنعتی به عنوان عایق، عملکرد فوق العاده ای دارند. در واقع راندمان فوم XPS نسبت به سایر عایق های ساختمانی به شکل قابل توجهی بالاتر است.