سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع پوشش عایق بندی سقف شیروانی فلزی

نظر

 انواع پوشش عایق‌ بندی سقف شیروانی فلزی : عملیات عایق کاری برای مخازن فلزی از طریق پوشش دادن سطح خارجی آنها صورت می‌گیرد. مخازن فلزی به عنوان یکی از ابزارهای قدیمی و معتبر برای نگهداری مایعات، به ویژه آب، شناخته شده‌اند. این تانکرها در اطراف خانه‌ها و مناطق صنعتی رونق دارند و معمولاً به عنوان منابع اصلی آبداری شناخته می‌شوند. فرآیند پوشش سطح تانکرهای فلزی با استفاده از مواد مختلف و فناوری‌های متنوع صورت می‌پذیرد. برخی از مواد عایق به صورت خارجی بر روی پوسته خارجی تانکرها اعمال می‌شوند، در حالی که در موارد دیگر، عایق کاری داخلی نیز لازم است. این عملیات مهم است زیرا برخی از مواد صنعتی ممکن است با فلز واکنش داشته و از طریق واکنش‌های شیمیایی، آسیب به سطح داخلی تانکرها وارد شود.

انواع پوشش عایق‌ بندی سقف شیروانی فلزی

از این پوشش برای عایق‌بندی سقف شیروانی استفاده می‌شود. نانو به دلیل نازک بودن روی هر سطحی قابل اجرا است. ویژگی دیگر این محصول سازگاری بسیار بالا با محیط زیست است. پوشش نانو باعث می‌شود سقف از هر گونه قارچ و کپک در امان باشد. استفاده کردن از چسب ماستیک در عایق سقف شیروانی برای سقف‌هایی که دارای درز و سوراخ هستند می‌توان با کمک چسب ماستیک که قوی‌ترین چسب شناخته شده است درز و سوراخ را پوشاند، این چسب در برابر حرارت از خود مقاومت نشان می‌دهد. بنابراین برای برطرف کردن درز بین ورق شیروانی بهتری است از این چسب قوی استفاده کنیم. چسب ماستیک با کمک تفنگ‌های مخصوص قابل استفاده است. استفاده کردن از ایزوگام در عایق سقف شیروانی که برخی از سقف‌های شیروانی فلزی دارای پیچ و تاب‌هایی مانند کرکره هستند که به آنها سینوسی می‌گویند برای عایق کردن این سقف‌ها بهترین راه ایزوگام کردن است. استفاده کردن از پشم شیشه در این سقف‌ها فقط به عنوان عایق حرارتی و صوتی عمل می‌کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی سقف فلزی عایق حرارتی سقف فلزی, پوشش حرارتی سقفی

سقف یکی از اجزای اصلی و مهم ساختمان است. سقف‌ها معمولا در معرض انواع عوامل و خطرات بیرو نی هستند و باید از استحکام خوبی برخوردار باشند. سقف‌ها در انواع مختلف ساختمان، متفاوت هستند. استحکام این قسمت از ساختمان باید به گونه‌ای باشد که در برابر باد و باران و طوفان و تا حدودی صدا از خود مقاومت خوبی نشان دهد. برای داشتن سقفی مستحکم، علاوه بر داشتن زیر ساخت و اسکلت قوی، باید به خوبی عایق‌کاری شود.