سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش چسب سرامیک و کاشی ارم

نظر

نمایندگی فروش چسب سرامیک و کاشی ارم : چسب کاشی و سرامیک یک نوع چسب ساختمانی ساخته شده از پلیمر و رزین است که از آن برای چسباندن کاشی و سرامیک و حتی سنگ بر روی سطوح مختلف سیمانی، چوبی و حتی شیشه‌ای استفاده می‌کنند. این چسب‌ها به جای ملات ماسه سیمان کاشی کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند و ضمن این که قدرت چسبندگی و مقاومت خوبی دارند، دردسرهای آماده کردن ملات و پرتی مصالح را از میان برداشته‌اند. این چسب‌ ها هم به صورت پودری هستند و هم به صورت خمیری، و در بسته‌ بندی‌هایی با وزن‌‌های مختلف به بازار عرضه می‌ شوند.

نمایندگی فروش چسب سرامیک و کاشی ارم

پیش از آنکه از چسب برای کاشی استفاده شود از ترکیب ماسه سیمان برای اتصال کاشی به دیوار و یا کف استفاده می شد . در صورت عدم آشنایی با چسب سرامیک و کاشی ، در ابتدا شاید موادی شبیه چسب‌های فوری و مشابه آن در ذهن نقش ببندد که شاید برای مصرف‌کننده‌ای که با این مصالح آشنایی نداشته باشد کمی دور از ذهن باشد ، لیکن در صورت آشنایی با این مواد و استفاده درست از این چسب ، به مزایای آن می‌توان پی برد و در آینده می‌توان انتظار داشت که در اکثر موارد از این محصول استفاده گردد ، قدرت اتصال ضعیف ترکیب ماسه سیمان به علت وجود خاک در ماسه و نسبت نامشخص ترکیب سیمان با ماسه دلیل ایجاد مشکل اصلی است. علاوه بر این محدودیت‌هایی برای استفاده از ملات ماسه سیمان برای نصب کاشی ها و سرامیک های بزرگ یا پرسلان و چسباندن کاشی بر روی کاشی های قبلی وجود دارد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نانو بندکشی کاشی نانو بندکشی کاشی, پودر بندکشی سرامیک

موارد استفاده چسب سرامیک و کاشی :

  • چسباندن انواع کاشی و سرامیک کف و دیوار در اندازه ها و ابعاد گوناگون
  • نصب سنگ های طبیعی و مصنوعی در اندازه ها و ابعاد گوناگون
  • چسباندن انواع آجر های سفالی و سرامیک بدون لعاب
  • نصب سنگ و سرامیک بروی کاشی های قدیمی و کهنه.

مواد اولیه اصلی که برای تولید چسب کاشی مورد استفاده قرار می‌گیرند، عبارتند از سیمان پرتلند غیرآلی پلیمری به همراه سنگدانه، مواد شیمیایی اصلاح شده بر پایه سیمان، پلیمر، سنگ سیلیکا، رزین مصنوعی و هم‌چنین مواد شیمیایی تقویت‌ کننده‌ی قدرت چسبندگی. استفاده از مواد مذکور در ساخت چسب کاشی باعث ویژگی‌های مثبت و مزایای متعدد در آن شده است. چسب کاشی و سرامیک، یک نوع سیمان غیرآلی پلیمری است که از ترکیبات خاصی تولید شده است. این چسب به دلیل خصوصیات برجسته‌ای که دارد، جزء ابزارهای حیاتی در زمینه اتصال مواد ساختمانی به شمار می‌رود. از آنجایی که چسب سرامیک به صورت پودری و خمیری تولید می‌شود، کاربردهای گسترده‌ای دارد. این چسب به خوبی برای چسباندن کاشی و سرامیک به سطوح صاف مناسب است و از طریق اتصال محکم، ایجاد یک اتصال دوام‌پذیر و مقاوم فراهم می‌کند.