سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق رطوبتی دوجزئی استخری باغ

نظر

اجرای عایق رطوبتی دوجزئی استخری باغ : عایق دوجزئی یک عایق متشکل از دوجزء مایع و پودر که در زمان استفاده مایع با پودر مخلوط می شود و یک عایق آماده به دست می آید که با قلم مو بر روی سطح دیوار و کف استخر قرار می گیرد جزء مایع عایق دوجزئی افرا از رزین های پلیمری پایه آب ساخته شده و جزء پودر آن از پودر های معدنی آب بند کننده تشکیل شده است. عایق دو جزئی معدنی با خواص مکانیکی و کامپوزیتی خود توانایی چسبندگی فوق العاده و همگنی با هر نوع مصالحی از قبیل بتن، سیمان، کاشی، فلز، قیر و … را دارد، این محصول با سطحی که بر روی آن اعمال می گردد چسبندگی بالایی  ایجاد می کند و متصل و یک تکه  می گردد ، و با توجه به این و با توجه به نوع خاص پلیمر موجود در  محصول امکان جدا شدن و تپله کردن و پوسته پوسته  شدن برای این محصول وجود ندارد .

اجرای عایق رطوبتی دوجزئی استخری باغ

یکی از مزیت های بسیار خوبی که عایق استخر دو جزئی دارد این است که می‌تواند در یک مقدار حجم پایین مساحت بالایی را پوشش دهی کند. این امتیاز باعث می‌شود که در خرید و صرف هزینه شما صرفه جویی شود. لذا برای پروژه های بسیار گسترده ایده آل می‌ باشد. همانطور که گفته شد این عایق‌ ها از دو بخش جداگانه تشکیل شده اند که هر کدام با یک وزن خاصی با یکدیگر اختلاط می‌ یابند. از طرفی میزان ضخامت کار نیز بر مقدار مصرف رنگ تأثیر می‌گذارد. اما ما یک ضخامت حدود دو میلیمتری را درنظر می‌گیریم. در چنین ضخامتی به ازای مساحت 1 متر مربع بخش اول حدود 5 کیلوگرم و بخش دوم 1 کیلوگرم مصرف دارد. البته میزان زیرسازی سطح استخر و همچنین اجرای پرایمر نیز مستقیما روی مصرف عایق مؤثر است. به این صورت که هر چقدر سرمایه گذاری خوبی در مراحل زیرسازی انجام دهید و یک بستر کاملا صاف و بدون روزنه و خوردگی یا ترک را ایجاد کنید عملا حجم مصرف پوشش های رنگی رویه نیز کاهش می‌ یابد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خرید عایق استخر خرید عایق استخر, انواع پوشش استخر

هدف از استخر نگه داری آب است ولی نگهداری از آب فقط به عایق رطوبتی مربوط نمی شود بلکه سازه ی استخر نیز شامل می شود، سیستم عایق استخر از پرایمر و عایق دوجزئی پلیمری و توری مش فایبرگلاس اهاردار و عایق فلکس استون(رنگ آبی ضد جلبک) تشکیل شده است ،اصول عایق کاری استخر ها استفاده از عایق دوجزئی و توری مش فایبر گلاس است در سیستم عایق استخر توری مش از موترک های احتمالی که برا استخر ها ایجاد می شود جلوگیری می کند و عایق دوجزئی چسببندگی بسیار بالای به سازه استخر ایجاد می کند و عایق فلکس استون که فقط برای استخر های باغی مورد استفاده قرار می گیرد (استخر های که کاشی می شوند نیازی به عایق رنگی ندارد) باعث می شود از استخر در برابر اشعه خورشید و جلبک محافظت کند و طول عمر عایق کاری استخر بیشتر شود.