سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق صوتی آکوستیک لوله های تاسیساتی

نظر

فروش عایق صوتی آکوستیک لوله های تاسیساتی : عایق صوتی لوله ای برای عایق صوت نمودن لوله های سروبس های بهداشتی، حمام، لوله های آب مصرفی و… مورد استفاده قرار می گیرند. عایق های لوله ای به طور معجزه آسایی در از بین بردن صدا موثر بوده و به طور تخصصی برای انواع لوله های موجود در ساختمان ها ساخته و تولید گردیده اند. سایز این نوع عایق های لوله ای صوتی از “5/8 تا “3 است. همچنین نصب و اجرای این عایق ها بسیار راحت و آسان بوده و بدون داشتن تخصصی خاص به راحتی قابل اجرا می باشند.

فروش عایق صوتی آکوستیک لوله های تاسیساتی

عایق الاستومری صوتی آکوستیک – عایق صدا یا عایق صوتی ( عایق الاستومری صوتی آکوستیک )  پوششی است که به منظور کاهش صدا و جلوگیری از عبور آن از محیطی به محیطی دیگر استفاده می شود . عایق های فوم صوتی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا نقش مهمی را در جهت کاهش صدا و انتقال آن به محیط پیرامون ایفا می کند . عایق های فوم صداگیر یکی از مدرن ترین و بروزترین عایق های جذب صدا در دنیا بوده که هم در مصارف ساختمانی و هم چنین صنعتی برای دیوارهای مشترک و کف و سقف سازه مورد استفاده قرار می گیرد. عایق های الاستومری دارای ساختاری با سلول بسته هستند و عایقی در مقابل حرارت و برودت بوده و در صنایع مختلفی وابسته به تاسیسات به طور فراوانی کاربرد دارد. عایق های الاستومریک رولی بعد از عایق های قدیمی مانند پشم شیشه عرضه شده و جایگزین آن شدند. و به علاوه داشتن خصوصیات منحصر بفرد، نصب راحتی داشته  و ضخامت های گوناگونی داشته و به این دلیل در فضاهای داخلی و خارجی زیادی می توانند  مورد استفاده قرار گیرند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق دور لوله عایق دور لوله, عایق کاری انواع لوله

عایق کاری لوله های آب ساختمان بهترین راهکار برای پیشگیری از هدررفت انرژی و مصرف سوخت اضافی در سیستم تاسیساتی ساختمان است که نه تنها شامل عایق کاری لوله ها بلکه شامل عایق کاری دیگ مرکزی و مخزن حرارتی نیز می شود. با عایق کاری لوله های آب گرم مانع سرد شدن آب شده و از مصرف سوخت اضافی پیشگیری می کنیم و با عایق کاری لوله های سرد مانع از یخ زدگی آب لوله ها در فصل زمستان خواهیم شد. همچنین با صرفه جویی در مصرف آب و سوخت می توان از هزینه های سرسام آور قبض برق و گاز جلوگیری کرد و مانع از هزینه های اضافی دیگر شد.