سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع پوشش عایق کاری ضد خوردگی

نظر

قیمت انواع پوشش عایق کاری ضد خوردگی : انواع خوردگی ممکن است در محیط‌های مختلفی اتفاق بیفتد. در واقع محیط‌های مختلف قدرت متفاوت برای ایجاد خورندگی در سطح فلزات دارند. هوا، انواع آب ها شامل آب های شور، آب های حاوی املاح معدنی و حتی آب مقطر می‌توانند باعث ایجاد خوردگی شوند. خوردگی در داخل آب بسته به میزان سختی آن و املاح موجود در آب بر سطح فلزات مختلف تاثیرات متفاوتی دارد. غالبا انواع فلز و آلیاژها در داخل آب های سخت بیشتر دچار خوردگی می‌شوند.

قیمت انواع پوشش عایق کاری ضد خوردگی

خصوصیات و مزایای استفاده از نانو رنگ ضدخوردگی و خصوصیات عالی در محصولات نانو رنگ ضد خوردگی باعث پر فروش شدن این محصولات شده است. رنگ های نانو با خاصیت انعطاف پذیری بالای خود می توانند تمامی ترک ها پر کنند. با نفوذ کامل این رنگ ها بر روی سطوح امکان ایجاد خش وجود نخواهد داشت. همین ویژگی در کنار چسبندگی عالی رنگ های نانو می تواند از نفوذ رطوبت یا آب به سطوح جلوگیری کند. علاوه بر ممانعت از خوردگی، پوشش‌ های صنعتی  سطحی نچسب برای مواد، مقاومت سایشی و شیمیایی نیز به وجود می‌آورد. این مقاومت‌ها با استفاده از موادی همچون اپوکسی و فلوئور پلیمر در ساخت پوشش‌ها حاصل می‌گردد. این پلیمرها به داشتن مقاومت بالا در برابر اسیدها، بازها و حلال‌های شیمیایی که منجر به تخریب فلزات می‌شوند، شناخته شده هستند. در این پوشش‌ ها استفاده از فسفات‌ها به منظور دستیابی به بیشترین عملکرد در برابر خوردگی نیز امکان پذیر است. این پوشش‌ های با کیفیت در حالت‌های پودری، آب پایه، الکترواستاتیک و … نیز موجود می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد خوردگی پوشش ضد خوردگی، عایق ضد خوردگی

مواد ضد زنگ و خوردگی موادی هستند که به عنوان یک لایه عایق در برابر اکسیداسیون انواع فلزات عمل می‌کنند. در واقع آنها اجازه تبدیل عناصر فلزی به حالت یون مثبت خود و ایجاد فرسایش در سطح را نمی‌دهند. فرسایش می‌تواند آسیب های زیادی به قطعات صنعتی، فلزات و آلیاژهای به کار رفته در صنعت ساخت و ساز و… بزند. در حالی که مواد بازدارنده خوردگی از این عمر پیشگیری و از خسارات مالی هنگفت آن ممانعت به عمل می‌آورند. یک قطعه صنعتی دچار زنگ زدگی یا خوردگی دیگر به حالت اولیه خود بازنگشته و بایستی برای ادامه استفاده، تعویض شود. هزینه خرید و استفاده مواد ضد خوردگی قطعا بسیار کمتر از هزینه تعویض قطعات است. پس صاحبان صنایع مختلف این موضوع را حائز اهمیت زیادی دانسته و اهمال کاری در مورد آن را برابر با خسارات مالی هنگفت می‌دانند.