سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه استفاده و اجرای فوم تزریقی پلی یورتان

نظر

نحوه استفاده و اجرای فوم تزریقی پلی یورتان  : آب بندی که تکنولوژی تزریق پلی یورتان انعطاف پذیر برای آب بندی و ضد آب کردن ترک ها توصیه می شود. می توان از آن در طیف گسترده ای از سازه ها مانند مخازن، تونل ها و بزرگراه ها، روسازی های بتنی، گالری های زیرزمینی، فونداسیون ها و غیره استفاده کرد. ضد آب بودن از روش های تزریق پلی یورتان ضامن ضد آب بودن سازه ها، جلوگیری کامل از هر نوع نشتی، حتی در حضور جریان شدید آب است. فوم های پلی یورتان دارای ویسکوزیته کم، چسبندگی بالا و کاملاً ضد آب و مقاوم هستند. تزریق پلی یورتان از یکپارچگی ساختارهای آن محافظت و تضمین می کند. تزریق فوم پلی یورتان در شکاف انجام می شود . این سیستم تزریق از یک فوم پلی یورتان انعطاف پذیر تشکیل شده است که به گونه ای اعمال می شود که ترک یا درزها را پر می کند.

نحوه استفاده و اجرای فوم تزریقی پلی یورتان

تزریق این فوم هم به صورت دستی و هم با استفاده از دستگاه صورت می گیرد. دو ماده ایزوسیانات و پلی ال به عنوان مواد اولیه ساخت فوم پلی یورتان به صورت مجزا در دو مخزن مجهز به پمپ و شیر کنترل فشار نگهداری می شوند. به منظور عایق کاری، این دو ماده با فشار و نسبت معین با استفاده از دستگاه مخصوص در محل مورد نظر تزریق می شوند. واکنش بین ایزوسیانات و پلی ال منجر به ایجاد فوم پلی یورتان می شود و در اثر انبساط فضا از این ماده پر می شود. فرآیند تولید این فوم در محل اجرای عایق کاری صورت می گیرد و به علت حالت کف مانند خود تمام منافذ و سوراخ ها را پر می کند و محل موردنظر را به طور کامل عایق بندی می نماید. این عایق ها سطحی یکپارچه و بدون درز ایجاد می کنند که در برابر عوامل مختلف بسیار مقاوم می باشند. میزان سفتی و یا نرمی فوم پلی یورتان به نسبت وزنی ایزوسیانات به پلی ال وابسته است. اگر مقدار ایزوسیانات بالاتر باشد، فوم سفت می شود و اگر این مقدار کمتر از پلی ال باشد، فوم نرم تر خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مواد تزریقی چاله آسانسور مواد تزریقی چاله آسانسور, تزریق عایق پوشش پلی یورتان

در بلند کردن بتن، تزریق فوم پلی یورتان به عنوان یک جایگزین کارآمد برای روش های سنتی گل‌زنی یا جایگزینی دال استفاده می‌شود. سوراخ های کوچکی به قطر 3/8 اینچی در دال بتنی ایجاد می‌شود و فوم پلی یورتان مایع از طریق این سوراخ‌ها تزریق می‌شود. فوم در زیر دال منبسط می‌شود و آن را بالا می‌برد. این روش مزایایی همچون زمان پخت سریع‌تر، مواد سبک وزن و سوراخ‌های تزریق کوچکتر در مقایسه با سایر تکنیک‌ها دارد.