سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های اجرای عایق اسپری قیر کف کولر

نظر

روش های اجرای عایق اسپری قیر کف کولر : عایق کاری یکی از مواردی است که همیشه به ویژه برای آب و هوای مرطوب بسیار حائز اهمیت می باشد. عایق کاری یک لایه پوشش محافظ بر روی پشت بام ، دیوار ، لوله و تاسیسات در برابر رطوبت و نم ایجاد می کند و از ورود آسیب های جدی به ساختمان ، تاسیسات و حتی کف کولر جلوگیری می کند. اسپری قیر یکی از روش های بی دردسر و بسیار آسانی است که می توانید از آن برای استفاده در محل های دارای نشتی استفاده نمایید. اسپری قیر یکی به عنوان یک عایق رطوبتی عمل کرده و با ایجاد یک پوشش محافظ از نشت رطوبت جلوگیری می کند.**>

روش های اجرای عایق اسپری قیر کف کولر

نوعی عایق برای پوشاندن سوراخ‌ها و زنگ زدگی کولر آبی، قیر سرد کولر آبی است. این عایق مانند چسب، کف کولر را پوشانده و مانع از فرسوده شدن کف کولر می‌شود. استفاده از این عایق بسیار آسان است و به راحتی و با کمک ابزاری که همیشه در دسترس است، می‌توانید کولر را عایق کنید. یکی از کاربردی ‌ترین موادی که برای عایق کاری کف کولر مناسب است، اسپری قیر کف کولر است. استفاده از این اسپری بسیار آسان است و برای سطوحی که در تماس مستقیم با آب هستند، کاربرد دارد. برای استفاده از این اسپری، ابتدا آب کولر را تخلیه کرده و زمان دهید تا کف کولر خشک شود. در صورت وجود زنگ زدگی و رسوب، ابتدا کف کولر را تمیز کنید و سپس با استفاده از این اسپری، تمام سطح مورد نظر را بپوشانید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

اسپری قیر کف کولر  اسپری قیر کف کولر, عایق قیری اسپری آب بندی

روش مصرف اسپری قیر جهت عایق سازی کف کولر :

  • –در مرحله ی اول کف کولر را تمیز نمایید.
  • – در صورت وجود زنگ زدگی درسطح زیرین کولر، بهتر است با کمک یک فرچه نسبت به زنگ زدایی کف کولر اقدام نمایید.
  • اسپری را به صورت منظم روی سطح زیرین کولر پخش کنید.
  • – بهتر است قبل از اجرای عایق رطوبتی کف کولر، کمی محل اجرا مرطوب باشد.
  • – در فاصله زمانی حدود نیم ساعت پس از اجرای دست اول، دوباره همین کار را تکرار کنید.
  • – بعد از 24 ساعت از اجرای دست دوم عایق رطوبتی می توانید از کولر بهره برداری نمایید. فصل بهار بهترین زمان برای اجرای این کار است. که قبل از فصل تابستان و زمان سرویس کولر است.