سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش پوشش های نانو رزین عایق آبگریز

نظر

فروش پوشش‌ های نانو رزین عایق آبگریز : نانو پوشش مخصوص گچ و کاهگل، از رزین‌های آکرلیکی، سیلیکونی و همچنین نانو مواد آبگریز فرموله شده ‏با استفاده از فناوری نانو، تشکیل شده است. عایق‌ رطوبتی نانو ‏، از دسته محصولات عایق نانو نمای ساختمان ‏محلول در آب یا پایه آب است. بنابراین، این نوع از پوشش‌های نانو رزین عایق آبگریز، حتما قبل از مصرف، باید با آب ‏رقیق‌سازی شوند. با اعمال این پوشش نانو نمای ساختمان، به منظور عایق کاری رطوبتی سطوح با جنس گچ و یا کاهگل، ‏میلیون‌ها ذره نانو رزین عایق آبگریز، به عمق این سطوح نفوذ، و تمامی منافذ را در بر می‌گیرد. پس از اتمام فرآیند ‏آغشته‌ سازی یا اعمال این عایق نانو نما به سطوح گچی و یا کاهگلی، سطوح از ویژگی آبگریزی و نفوذناپذیری، بهره‌مند ‏می‌شوند. این ویژگی، سبب می‌شود تا آب، گرد و غبار، مواد شیمیایی، آلاینده‌های طبیعی و دیگر مواد مخرب، نتواند روی ‏این سطوح آغشته به پوشش نانو نما، باقی بمانند.

فروش پوشش‌ های نانو رزین عایق آبگریز

نانو آب گریز ماده‌ای است که از طریق عایق‌ بندی سطح، از نفوذ آب از درز و شکاف سیمان، سنگ، بتن و آجر به درون سطح جلوگیری می‌کند. درواقع می‌توان گفت که یکی از متداول‌ترین روش‌های افزایش طول عمر ساختمان و همچنین بهینه‌ سازی مصرف انرژی ساختمان، نانو نما و ضدآب کردن نما با پوشش نانو است. نانو نما یا ضدآب کردن نما یکی از روش‌های مناسب برای زیبا نگه‌داشتن ساختمان و همچنین جلوگیری از تخریب آن است. نانو آب گریز قابل‌استفاده در تمامی سطوح بنا از قبیل سنگ، سیمان، بتن و آجر بوده و هیچ‌گونه محدودیتی ندارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو بیرنگ عایق نانو بیرنگ, مواد آب بندی بی رنگ

انواع نانو پوشش :

نانوپوشش ها به سه دسته تقسیم بندی می شوند: 

  • نانو ذرات چسبانده‌شده روی یک زمینه
  • روکش های بلوری با ساختار نانو متری
  • لایه های نازک

مزایای استفاده از پوشش نانو :

استفاده از پوشش های نانو مزایایی به همراه دارد که از جمله می توان به افزایش طول عمر مصالح ساختمانی هم چون سنگ و آجر اشاره کرد. پوشش های نانو کاملا بی بو و بی رنگ می باشند و از ایجاد شوره و سفیدک بر روی سطوح جلوگیری به عمل می آورد. استفاده از پوشش نانو به حفظ تنفس آجر کمک می کند. به کارگیری این مدل پوشش می تواند در برابر یخ زدگی و ترک خوردگی نیز از مصالح محافظت نماید. همانگونه که قبلا اشاره شد، استفاده از پوشش نانو این قابلیت را دارد که در تمیز ماند سطح مورد نظر نیز به شما کمک کند. به کارگیری پوشش نانو بدون ایجاد هرگونه لایه ای می تواند از سطوح مختلف محافظت نماید. به کارگیری پوشش نانو از لحاظ صرفه اقتصادی نیز مزایایی به همراه دارد که از جمله می توان به افزایش بهره وری، کاهش هزینه های تولید از طریق کاهش مصرف ابزارها و کاهش مصرف مواد روان‌کننده که خود باعث حفظ حفاظت محیط زیست و کاهش هزینه ها می شود، اشاره کرد.